Font

fontshop

Výběr jazyka

cs / en

 

Font 175 :: 1/2021 :: téma: E-shopy

název článku charakteristika číslo strany
Martin Zouhar sbíral zkušenosti v agenturách Cocoon, Unity či Fiala & Šebek, nyní pracuje jako freelancer pod značkou ZouMar 4 – 9
Michal Krause wildlife fotograf Krause patří mezi elitní světovou kupinu fotografů-ambasadorů systému Fujifilm X 10 – 13
TypeTech MeetUp a MagCulture live 2020 reportáž Lindy Kudrnovské ze dvou odborných online konferencí 14 – 15
Roztančená Chrudim vítězkou soutěže o vizuální identitu města Chrudim se stala designérka Markéta Steinert 16 – 17
VOALA Blanka Kulišťáková se podělila o svou lásku k papíru a představila práci studia Voala, jež založili a vedou společně s manželem Pavlem 18 – 23
Ohlédnutí za loňským rokem zhodnocení uplynulé doby očima osobností grafického designu 24 – 25
Jan Rajlich ml.: Maikrosvět výtvarnou monografii k autorovým 70. narozeninám loni vydalo VUTIUM v koedici se Sdružením Bienále Brno 26
Nežádoucí okamžiky venkovní výstava ČTK se zaměřuje na manipulaci a cenzuru ve fotožurnalistice 27
Corporate: e-shopy vizuální styl online prodejců z domova i ze světa 28 – 35
BareBear a slon Mall studio BareBear zaměřené na digitální animovanou tvorbu a obrazovou postprodukci pro Mall vytvořilo maskota i úspěšnou vánoční kampaň 36 – 37
Wolt vývoj loga nadnárodní společnosti zabývající se rozvozem jídla z restaurací 38
Deliveroo změna vizuální identity další společnosti poskytující online dodávky jídla z restaurací 39
Loga e-shopů tradiční rubrika s hodnocením značek 40 – 41
Little Extreme Susie Revolution ukázky autorských písem UMPRUM 42 –43
Periferie 2021 tradiční anketa mapuje současnou situaci v oblasti počítačových periferií 44 – 46
Grafirus luxusní kalendář tiskárny Grafico v designu Kantors Creative Clubu 48 – 49
Obalko 8 inspirovalo online reportáž z lednového obalového kongresu, jenž nabídl bohatý program prostřednictvím živého online přenosu 50
Já chci ten obal! o významu obalů – z přednášky Martina Bělíka na kongresu Obalko 51
Do koše pojednání Michala Weina o fenoménu koše ve znacích a logotypech 52 – 55
Jsou ceny v grafickém designu férové? jaké jsou příjmy v oboru a ceny za grafické práce – průzkum pro UGD 56 – 57
Trendy webdesignu v roce 2021 jaké trendy budou ovlivňovat webdesign v letošním roce 58 – 61
Ve zkratce rubrika s aktualitami a drobnými zprávami 62 – 66