| název článku |
charakteristika |
číslo strany |
| PUK-PUK |
studio z jižní Moravy tvoří životní i pracovní partneři Petra Pohlová a Martin Šojdr |
4 – 11 |
| Jan Svatoš |
známý fotograf, filmař-dokumentarista a režisér představuje svou tvorbu |
12 – 17 |
| Časopis jako reklama na nová písma |
další díl seriálu „Písmo jako fenomén“, který připravuje Filip Blažek |
18 – 19 |
| Z hvězdy kruh |
pozvánka na mezinárodní přehlídku knižního designu do pražského letohrádku Hvězda |
20 – 21 |
| Pedagogická fakulta UK s novou vizuální identitou |
ve vyzvaném výběrovém řízení zvítězilo studio ReDesign |
22 – 23 |
| Antonín Kratochvíl |
retrospektivní výstava světoznámého fotografa v Domě U Kamenného zvonu v Praze |
24 – 25 |
| Redesign pivovaru Hostivar |
novou vizuální identitu hostivařského pivovaru vytvořilo studio Dynamo design |
26 – 27 |
| Corporate: zdravotní pojišťovny |
vizuální styl zahraničních i tuzemských zdravotních pojišťoven |
28 – 35 |
| Oscar |
identita amerického (původně) startupu je postavena na ilustračním stylu |
36 – 37 |
| Loga zdravotních pojišťoven |
tradiční rubrika s hodnocením značek |
38 – 39 |
| FUD Grotesk |
ukázky autorských písem UMPRUM |
40 – 41 |
| Fotobanky 2020 |
tradiční anketa mapuje současnou situaci v oblasti fotobank |
42 – 46 |
| Igepa má showroom v Praze |
nové předváděcí centrum společnosti Igepa se nachází v Horních Počernicích |
47 |
| BIO TOP 3 next |
Papyrus Bohemia exkluzivně nabízí novou řadu papírů |
48 |
| Knižní novinky z GRAFIE CZ |
PDF pro grafiky a tiskaře / Správa barev krok za krokem |
49 |
| Seriály z Netflixu 2 |
jak zdařilá jsou loga dalších zahraničních seriálů |
50 |
| Design e-mailu |
trendy a postupy při designu poštovních aplikací |
52 – 55 |
| Věž a ještě jedna věž… |
pojednání Michala Weina o fenoménu věže ve znacích a logotypech |
56 – 59 |
| Krok za krokem |
postup vzniku obálky tohoto čísla popisuje její autorka Petra Pohlová |
60 – 61 |
| Ve zkratce |
rubrika s aktualitami a drobnými zprávami |
62 – 66 |