| název článku |
charakteristika |
číslo strany |
| Vkontextu |
vizuální identita Hello Bank, zmrzlinárny Crème de la Crème, společnosti Vermont či kina Pilotů – (nejen) za těmito identitami stojí Ondřej Vala a jeho grafický ateliér Vkontextu |
4 – 9 |
| Marian Chytka |
fotograf původem ze Vsetína se specializuje na fotografie motorsportu, jeho záběry z rallye Dakar jsou fascinující |
10 – 15 |
| Od zítřka píšete latinkou! |
Písmo jako fenomén – díl 3. |
16 – 17 |
| Creative Department |
bratislavská agentura vytvořila značku Slovenska pro jeho prezentaci v zahraničí i jednotný vizuální styl státu |
18 –21 |
| Podobnost v designu |
zamyšlení nad tématem originality či podobnosti prací v oblasti grafického i produktového designu |
22 – 23 |
| Nová prezentace AVU |
jak se pracuje s novým vizuálem založeném na speciálním fontu AVU Variable, který obsahuje srdíčka |
24 – 25 |
| ABCZ anb H jako Havel |
1. místo v soutěži NČKR 2018 v kategorii Učebnice… |
26 – 27 |
| Corporate: fitness |
vizuální styl zahraničních i tuzemských fitness studií a posiloven |
28 – 39 |
| Loga fitness |
tradiční rubrika s hodnocením značek |
40 – 41 |
| Copperplate New |
ukázky autorských písem UMPRUM |
42 – 43 |
| Papír 2019 |
tradiční anketa mapuje vývoj papírenského trhu a aktuální novinky |
44 – 46 |
| Vliv typografie na vnímání zpráv |
agentura BlueGhost analyzuje, jak jsou konkrétní typy písma spojené s určitými emocemi |
48 – 49 |
| Distinction |
Papyrus představuje jedinečný papír Distinction pro prémiové aplikace |
50 |
| V zdravém těle, zdravý duch |
pojednání Michala Weina o fenoménu lidského těla ve znacích a logotypech |
52 – 55 |
| Knižní novinky |
Ten můj font! (stručné dějiny typografie v esejích) |
56 |
| Počítačové písmo: webové zdroje a nástroje |
to nejzajímavější, co současný web v daném ohledu nabízí |
58 – 61 |
| Ve zkratce |
rubrika s aktualitami a drobnými zprávami |
62 – 66 |