Font

fontshop

Výběr jazyka

cs / en

 

Font 165 :: 3/2019 :: téma: Fitness

název článku charakteristika číslo strany
Vkontextu vizuální identita Hello Bank, zmrzlinárny Crème de la Crème, společnosti Vermont či kina Pilotů – (nejen) za těmito identitami stojí Ondřej Vala a jeho grafický ateliér Vkontextu 4 – 9
Marian Chytka fotograf původem ze Vsetína se specializuje na fotografie motorsportu, jeho záběry z rallye Dakar jsou fascinující 10 – 15
Od zítřka píšete latinkou! Písmo jako fenomén – díl 3. 16 – 17
Creative Department bratislavská agentura vytvořila značku Slovenska pro jeho prezentaci v zahraničí i jednotný vizuální styl státu 18 –21
Podobnost v designu zamyšlení nad tématem originality či podobnosti prací v oblasti grafického i produktového designu 22 – 23
Nová prezentace AVU jak se pracuje s novým vizuálem založeném na speciálním fontu AVU Variable, který obsahuje srdíčka 24 – 25
ABCZ anb H jako Havel 1. místo v soutěži NČKR 2018 v kategorii Učebnice… 26 – 27
Corporate: fitness vizuální styl zahraničních i tuzemských fitness studií a posiloven 28 – 39
Loga fitness tradiční rubrika s hodnocením značek 40 – 41
Copperplate New ukázky autorských písem UMPRUM 42 – 43
Papír 2019 tradiční anketa mapuje vývoj papírenského trhu a aktuální novinky 44 – 46
Vliv typografie na vnímání zpráv agentura BlueGhost analyzuje, jak jsou konkrétní typy písma spojené s určitými emocemi 48 – 49
Distinction Papyrus představuje jedinečný papír Distinction pro prémiové aplikace 50
V zdravém těle, zdravý duch pojednání Michala Weina o fenoménu lidského těla ve znacích a logotypech 52 – 55
Knižní novinky Ten můj font! (stručné dějiny typografie v esejích) 56
Počítačové písmo: webové zdroje a nástroje to nejzajímavější, co současný web v daném ohledu nabízí 58 – 61
Ve zkratce rubrika s aktualitami a drobnými zprávami 62 – 66