Font 160 :: 4/2018 :: téma: Filmové festivaly
název článku |
charakteristika |
číslo strany |
Tomáš Cikán |
vytvořil vizuály pro Rock for People, logo Alšovy jihočeské galerie či vizuály pro George Prime Burger a zabývá se z velké části také designem a sazbou knih |
4 – 9 |
Družina |
práce pro filmový festival Finále Plzeň a další ukázky tvorby |
10 – 13 |
Filip Matušinský |
reklamní fotograf, specializující se hlavně na glamour a módní fotografii |
14 – 19 |
Méně elitářství, víc designu. Bienále Brno 2018 |
postřehy z letošního ročníku brněnské mezinárodní přehlídky grafického designu |
20 – 23 |
Cirkus pictus – zázračná krása a ubohá existence |
1. místo v soutěži NČKR 2017 v kategorii Odborná literatura |
24 – 25 |
TypoTogether |
Veronika Burian a José Scaglione o novinkách a změnách v jejich písmolijně |
26 – 29 |
Corporate: filmové festivaly |
vizuální styl zahraničních i tuzemských filmových festivalů |
30 – 37 |
KVIFF a Studio Najbrt |
výběr plakátů pro karlovarský filmový festival od roku 1995 |
38 – 39 |
Soutěž festivalových plakátů |
soutěž o nejkrásnější filmový plakát je nedílnou součástí Mezinárodního festivalu dokumentárních filmů Ji.hlava |
40 – 41 |
Loga filmových festivalů |
tradiční rubrika s hodnocením značek |
42 – 43 |
Kultivar Family |
ukázky autorských písem UMPRUM |
44 – 45 |
Fotobanky 2018 |
tradiční anketa mapuje aktuální situaci na trhu fotobank |
46 – 49 |
Značení laserem na různé povrchy |
správný výběr značkovacího laseru zajistí maximální kvalitu potisku |
50 |
Gmund Wood |
luxusní prémiový papír se strukturou dřeva dodává společnost Papyrus |
51 |
BenQ integruje AQCOLOR do profesionálních monitorů |
nová technologie AQCOLOR pro přesnou reprodukci barev |
52 |
Motýl, jev efemérní |
pojednání Michala Weina o fenoménu motýlů ve znacích a logotypech |
54 – 57 |
Nástroje pro PDF workflow v roce 2018 |
společnosti Enfocus a Callas Software představily zajímavé updaty svých klíčových produktů |
58 – 60 |
Ve zkratce |
rubrika s aktualitami a drobnými zprávami |
62 – 66 |