Font 148 :: 4/2016 :: téma: Hudební nástroje
|
název článku |
charakteristika |
číslo strany |
|
Michal Anelt |
rozhovor s kreativním ředitelem a majitelem grafického studia Sans&Serif |
4 – 9 |
|
Písmo Ermina |
novinky písmolijny Františka Štorma |
10 – 11 |
|
Bienále je akcí kulturní, nikoliv veletržní |
rozhovor Martina Peciny s kurátory Bienále Brno Tomášem Celiznou a Radimem Peškem o posledních ročnících |
12 – 14 |
|
Střední škola mediální grafiky a tisku |
s 65letou tradicí je nástupcem SOU a SŠ polygrafické Praha |
15 |
|
Frýdek-Místek s novou tváří |
novou vizuální identitu charakterizují dvě vlnovky od Štěpána Holiče z Lemon designu |
16 – 19 |
|
Písmo UMPRUM – Senohraby |
pokračování série prezentací autorských českých písem |
20 – 21 |
|
Zdeněk Chrapek |
fotograf vážné hudby má ve sbírce většinu významných světových dirigentů hostujících na koncertech Pražského jara |
22 – 25 |
|
Když pracujete pro skauty, stanete se skautem |
proces tvorby nové vizuální identity Skautu popisuje autor Lumír Kajnar |
26 – 29 |
|
Žvejkačky / To je Praha |
knihy z nakladatelství Baobab umístěné na 1. a 3. místě v soutěži NČKR 2015 v kategorii Literatura pro děti a mládež |
30 – 31 |
|
Corporate: hudební nástroje |
vizuální styl tuzemských i zahraničních výrobců hudebních nástrojů |
32 – 36 |
|
Noty – grafické vyjádření hudby |
vizuální notový zápis je nejstarší způsob uchování hudební informace |
37 |
|
Loga hudebních nástrojů |
tradiční rubrika s hodnocením značek |
38 – 39 |
|
URW Garamond |
pravidelné ukázky písem |
40 – 41 |
|
Anketa fotobank 20156 |
aktuální rozhlédnutí po českém a globálním trhu |
42 – 43 |
|
Novinky EIZO pro podzim 2016 |
nové modely grafických monitorů CS2420, CG247X, z office řady EV2750 |
44 |
|
Fotobanka ČTK 2016 |
nabízí přes 4 miliony fotografií v digitální podobě a z toho téměř 2 miliony z vlastní produkce |
46 – 47 |
|
Vánoce v září? |
možnosti značkovacích laserů nabízených společností 4ISP |
48 |
|
Fúze OSPAP – Papyrus ve finále |
úplné propojení společností bylo dovršeno 1. července 2016 |
49 |
|
Úvod do user experience design |
jak navrhnout web nebo upravit uživatelské rozhraní softwaru za využití metody user experience designu – UX |
50 – 51 |
|
Kohout zakokrhal |
pojednání Michala Weina o fenoménu kohouta ve znacích a logotypech |
52 –55 |
|
Adobe Creative Cloud červen 2016: důraz na Photoshop |
červnový update přinesl zajímavá rozšíření hlavně ve Photoshopu a službě Stock |
56 – 58 |
|
Typoplakát |
publikace Pavla Nogy se zabývá současnou rolí plakátu |
59 |
|
Krok za krokem |
Štěpán Holič popisuje vznik stylizované mapy Frýdku-místku, jež je nejvýraznějším prvkem nové CI tohoto severomoravského města |
60 – 61 |
|
Ve zkratce |
rubrika s aktualitami a drobnými zprávami |
62 – 66 |



