Font

fontshop

Výběr jazyka

cs / en

 

Font 148 :: 4/2016 :: téma: Hudební nástroje

název článku

charakteristika

číslo strany

Michal Anelt

rozhovor s kreativním ředitelem a majitelem grafického studia Sans&Serif

4 – 9

Písmo Ermina

novinky písmolijny Františka Štorma

10 – 11

Bienále je akcí kulturní, nikoliv veletržní

rozhovor Martina Peciny s kurátory Bienále Brno Tomášem Celiznou a Radimem Peškem o posledních ročnících

12 – 14

Střední škola mediální grafiky a tisku

s 65letou tradicí je nástupcem SOU a SŠ polygrafické Praha

15

Frýdek-Místek s novou tváří

novou vizuální identitu charakterizují dvě vlnovky od Štěpána Holiče z Lemon designu

16 – 19

Písmo UMPRUM – Senohraby

pokračování série prezentací autorských českých písem

20 – 21

Zdeněk Chrapek

fotograf vážné hudby má ve sbírce většinu významných světových dirigentů hostujících na koncertech Pražského jara

22 – 25

Když pracujete pro skauty, stanete se skautem

proces tvorby nové vizuální identity Skautu popisuje autor Lumír Kajnar

26 – 29

Žvejkačky / To je Praha

knihy z nakladatelství Baobab umístěné na 1. a 3. místě v soutěži NČKR 2015 v kategorii Literatura pro děti a mládež

30 – 31

Corporate: hudební nástroje

vizuální styl tuzemských i zahraničních výrobců hudebních nástrojů

32 – 36

Noty – grafické vyjádření hudby

vizuální notový zápis je nejstarší způsob uchování hudební informace

37

Loga hudebních nástrojů

tradiční rubrika s hodnocením značek

38 – 39

URW Garamond

pravidelné ukázky písem

40 – 41

Anketa fotobank 20156

aktuální rozhlédnutí po českém a globálním trhu 

42 – 43

Novinky EIZO pro podzim 2016

nové modely grafických monitorů CS2420, CG247X, z office řady EV2750

44

Fotobanka ČTK 2016

nabízí přes 4 miliony fotografií v digitální podobě a z toho téměř 2 miliony z vlastní produkce

46 – 47

Vánoce v září?

možnosti značkovacích laserů nabízených společností 4ISP

48

Fúze OSPAP – Papyrus ve finále

úplné propojení společností bylo dovršeno 1. července 2016

49

Úvod do user experience design

jak navrhnout web nebo upravit uživatelské rozhraní softwaru za využití metody user experience designu – UX

50 – 51

Kohout zakokrhal

pojednání Michala Weina o fenoménu kohouta ve znacích a logotypech

52 –55

Adobe Creative Cloud červen 2016: důraz na Photoshop

červnový update přinesl zajímavá rozšíření hlavně ve Photoshopu a službě Stock

56 – 58

Typoplakát

publikace Pavla Nogy se zabývá současnou rolí plakátu

59

Krok za krokem

Štěpán Holič popisuje vznik stylizované mapy Frýdku-místku, jež je nejvýraznějším prvkem nové CI tohoto severomoravského města

60 – 61

Ve zkratce

rubrika s aktualitami a drobnými zprávami

62 – 66