Font 139 :: 1/2015 :: téma: Rychlé občerstvení
|
název článku |
charakteristika |
číslo strany |
|
Lukáš Vodička |
Lukáš, který se specializuje na ilustrace, fotomontáže a 3D, vytvářel vizuály např. pro O2, Zlatopramen, Gambrinus či ČVUT |
4 – 7 |
|
Blaue Brush |
pokračování série prezentací autorských českých písem |
8 – 9 |
|
Noblesní art |
Steven Noble založil svou kariéru na výtvarné technice scratchboard, využívá ji i v komerční práci, např. při tvorbě log či etiket |
10 – 11 |
|
Orientace v podzemí, aneb jak těžké je neztratit směr |
navigační systémy v londýnském, pařížském a pražském metru |
12 – 14 |
|
Tomáš Pospěch |
historik, kurátor, pedagog a vizuální umělec nedávno vystavoval fragmenty archivu bývalého JZD Slušovice pod názvem Zemědělské práce: Sluneční město |
15 – 17 |
|
Graduation Projects 2014 |
již popáté byly vyhlášeny výsledky soutěže o nejlepší absolventské práce z Polska, České republiky, Slovenska a Maďarska |
18 – 19 |
|
Botanická soutěž |
soutěž na nové logo a vizuální styl Botanické zahrady Praha má svého vítěze |
20 – 21 |
|
Hned vedle bílá barva mráčků |
1. místo v soutěži Nejkrásnější české knihy 2013 v kategorii Krásná literatura |
22 – 23 |
|
Corporate: fast food |
vizuální styl tuzemských i zahraničních firem rychlého občerstvení |
24 – 31 |
|
Bageterie Boulevard |
originální koncept rychlého občerstvení, vycházející z archetypu pařížské brasserie, a jeho osobitý vizuální styl |
32 – 33 |
|
Loga deskových her |
tradiční rubrika s hodnocením značek |
34 – 35 |
|
Modern |
pravidelné ukázky písem |
36 – 37 |
|
Počítačové periferie |
média, hw a sw trendy pro rok 2015 |
38 – 41 |
|
Papíry značky Ilford nadále stálicí na světovém trhu |
společnost ILFORD Imaging Europe GmbH pokračuje ve výrobě oblíbených papírů pro inkoustový tisk |
42 – 43 |
|
Canon fototiskárnám rozumí |
fotografické tiskárny najdou uplatnění všude tam, kde je zapotřebí velmi kvalitní obrazový výstup |
44 – 45 |
|
Mark II na scénu aneb když jedna pětka střídá druhou |
výhody fotoaparátů Olympus řady OM-D |
46 |
|
Nabídka materiálů pro ofset |
materiály pro ofset v portfoliu společnosti Europapier-Bohemia |
47 |
|
Veletrh Reklama Polygraf a jeho proměny v zrcadle času |
pozvánka pro vystavovatele i návštěvníky letošního ročníku |
48 – 49 |
|
Knižní novinky |
Visual Families / Jak se dělá e-kniha |
50 |
|
HSW Signall členem skupiny Vink Plastics Group |
novinky ve společnosti HSW Signall |
51 |
|
Včela, úl a med |
pojednání Michala Weina o fenoménu včely a medu ve znacích a logotypech |
52 –55 |
|
Vizualizace dat: výzva pro současný design |
geografické vizualizace zaznamenaly mohutný nástup již před několika lety |
56 – 58 |
|
CES 2015: Od gigantů k malým projektům |
lednový veletrh CES v Las Vegas ukázal nové trendy |
59 |
|
Krok za krokem |
postup tvorby ilustrace Lukáše Vodičky k tématu fast food |
60 – 61 |
|
Ve zkratce |
rubrika s aktualitami a drobnými zprávami |
62 – 66 |



