Font 138 :: 6/2014 :: téma: Kadeřnictví
|
název článku |
charakteristika |
číslo strany |
|
Filip Blažek |
grafický designér, výrazná postava české grafiky, organizuje odborné semináře, vede workshopy, přednáší na konferencích, píše články pro odborná média a učí grafický design |
4 – 7 |
|
Lucie Robinson |
rozhovor s úspěšnou fotografkou, která mimo reklamu, módu či celebrity, fotí též vlasové kreace a často proto spolupracuje se špičkovou kadeřnicí Janou Burdovou |
8 – 11 |
|
Tendr je nemoc |
svérázné pojednání Lukáše Pittera, majitele reklamní agentury 2FRESH |
12 – 13 |
|
Vít Rýznar |
mladý freelancer „Reasonar“ je autorem CI brněnského kadeřnictví Jacob&The Stylers |
14 – 15 |
|
Data Design |
výstava v galerii CZECHDESIGN se zabývá definicí, otevřeností a srozumitelností datové vizualizace |
16 |
|
Národní cena za studentský design 2014 |
výsledky letošního ročníku soutěže o nejlepší studentské práce v oblasti vizuální komunikace |
17 |
|
NEÓN a reklamná typografia do r. 1989 na východe Slovenska |
kniha Samuela Čarnokého a Radoslava Sinčáka mapující reklamní písmo ve veřejném prostoru |
18 – 19 |
|
Adam Uchytil |
mladý grafický designér nejen o spolupráci na identitě kadeřnictví H.M |
20 – 21 |
|
Proto |
2. místo v soutěži NČKR 2013 v kategorii Vědecká a odborná literatura (2014 Designers) |
22 |
|
Prkýnka na maso jsme uřízli |
1. místo v soutěži NČKR 2013 v kategorii Knihy o výtvarném umění, obrazové a fotografické publikace (2014 Designers) |
23 |
|
Corporate: kadeřnictví |
vizuální styl tuzemských i zahraničních kadeřnických salonů |
24 – 29 |
|
Jana Baladová |
práce pro komplex kadeřnických salonů BOMTON či rodinné kadeřnictví Nela a Milan |
30 – 31 |
|
Kadeřnická loga |
tradiční rubrika s hodnocením značek |
32 – 33 |
|
URW Latino |
pravidelné ukázky písem |
34 – 35 |
|
Digitální fotoanketa 2014 |
aktuální technologické inovace a trendy |
36 – 39 |
|
Profesionální fotografie na cestách |
aneb rada zkušeného fotografa |
40 |
|
The Paper Skin |
speciální edice Leica X2 – Fedrigoni |
41 |
|
Reklama Polygraf 2015 |
otazníky kolem dalšího ročníku veletrhu reklamy, designu, signmakingu a tiskové produkce |
42 |
|
Digitálně potištěné tapety v praxi |
projekt workshopů a školení „Tapetománie“ ve firmě HSW Signall |
43 |
|
FRIPITO |
nový český projekt pro fotografy od Jana Březiny |
44 – 45 |
|
Muž, který změnil obor fotobank |
Oleg Tscheltzoff, zakladatel image banky Fotolia |
46 |
| Postup do ligy mistrů barevného tisku: bishub PRESS C70hc | výhody nového modelu barevného digitálního tiskového stroje Konica Minolta |
47 |
|
Hodně muziky za dobrou cenu: nový model EIZO CS240 |
nový monitor nabízí špičkovou výbavu za mimořádně příznivou cenu |
48 |
|
Kalendáře pro rok 2015 – sexy ženy i nudní muži |
kalendář Pirelli a kalendář Dull Men of Great Britain |
50 |
|
Zrcadlo nejvěrnější |
pojednání Michala Weina o fenoménu zrcadla i lebky ve znacích a logotypech |
52 – 55 |
|
Adobe Creative Cloud – říjen 2015: ještě více mobility |
další upgrade s inovacemi |
56 – 58 |
|
Knižní novinky |
Hello, I am Erik / Je to potřeba |
59 |
|
Krok za krokem |
kzk ilustrace Petry Štichové inspirovaná „kadeřnickou“ grafikou Jiřího Slívy |
60 – 61 |
|
Ve zkratce |
rubrika s aktualitami a drobnými zprávami |
62 – 66 |



