Font 136 :: 4/2014 :: téma: Botanické zahrady
název článku |
charakteristika |
číslo strany |
Jakub Čaja |
rozhovor s mladým freelancerem, který se umístil na 2. i 3. místě ve studentské kategorii v soutěži Bienále logo 2014 |
4 – 7 |
Grafici sobě. Bienále Brno 2014 |
reportáž z letošního ročníku tradiční přehlídky grafického designu |
8 – 10 |
Změny v normě o úpravě dokumentů |
větší soulad s typografickými pravidly i současnou jazykovou praxí |
11 |
Monolina |
pokračování série prezentací autorských českých písem |
12 – 13 |
Tomáš Hrůza |
fotograf s přezdívkou Něžný turista provozuje již 6 let informační webový portál ArtMap |
14 – 16 |
Meet Czech Design |
festival pokračuje akcemi v Mladé Boleslavi, Praze a Brně |
17 |
Briefcase Type Foundry |
nová písmolijna nabízí původní písmovou produkci českých autorů |
18 – 19 |
Příběh o dvou agenturách |
jak výběrová řízení ovlivňují výsledky projektů |
20 – 21 |
Zlín |
Cena Arna Sáňky v soutěži Nejkrásnější české knihy 2013 |
22 – 23 |
Corporate: botanické zahrady |
vizuální styl tuzemských i zahraničních botanických zahrad |
24 – 29 |
The Royal Parks |
britské královské parky a spolupráce s agenturami Moon Brand a Make It Clear |
30 |
Dallas Arboretum |
CI americké botanické zahrady od mezinárodního studia Pentagram |
31 |
Loga botanických zahrad |
tradiční rubrika s hodnocením značek |
32 – 33 |
Glaser Stencil URW |
pravidelné ukázky písem |
34 – 35 |
Fotobanky 2014 |
trendy domácí i globální scény |
36 – 39 |
U fotobanky isifa najdete dobrmana i čivavy |
nejvýraznější tematicky zaměřené agentury: plainpicture, Science Photo Library, akg-image, Album, Camera Press |
40 – 41 |
Eizo FS 2434 již na trhu |
test monitoru pro oblast videa Full HD, foto či her s nadstandardní výbavou |
42 |
Revoluce na trhu fotobank |
projekt Dollar Photo Club |
43 |
Bohemia Paper - tisk v duchu tradice |
firma se specializuje na náročnou tiskovou produkci s vlastní výrobou ručního papíru |
44 – 45 |
Adobe Creative Cloud 2014 |
co přinesl nejnovější upgrade |
46 – 47 |
Není papír jako papír |
přednosti papíru speciálně určeného pro digitální tisk |
48 – 49 |
Knižní novinky |
Printing things / Světlo ve fotografii |
50 |
Tiskárna Grafico inovuje |
tiskárna se v současnosti orientuje na tiskoviny z oblasti obalů, nestandardní substráty a kreativní partnery jako zadavatele |
51 |
Zpátky ke stromům |
pojednání Michala Weina o fenoménu stromu ve znacích a logotypech |
52 – 55 |
Adobe Creative Cloud – červen 2014 |
nakročení k mobilní kreativitě |
56 – 58 |
Fotograf na cestách: hw, sw a periferie |
místo notebooku iPad, práce s daty a externími disky, energie a ochrana elektroniky na cestách |
59 |
Krok za krokem |
vizuál pro uvedení novinky Bageterie Boulevard |
60 – 61 |
Ve zkratce |
rubrika s aktualitami a drobnými zprávami |
62 – 66 |