Font

design

Výběr jazyka

cs / en

 

Známky s rouškami

na homepage

Česká pošta přišla nedávno s myšlenkou vydat poštovní známky s poděkováním všem záchranářům, hasičům, armádě, policii i pošťákům za boj proti novému typu koronaviru. Známky, které reflektují globální pandemii koronaviru a boj s ní, už některé státy vydaly. Ty české s nápadem motivu ochranných roušek, který je rozprostřen přes dvě samostatné známky, však patří mezi nejoriginálnější.

znamky archy

Hlavním motivem známek jsou roušky se symboly jednotlivých záchranných sborů, rouška s puntíky je pak věnována všem dobrovolníkům.

Roušky se staly jedním ze symbolů boje s nemocí Covid-19 v Česku a fenoménem, který ilustruje současnou situaci lépe než cokoli jiného. Kompletní přehled všech roušek na známkách je viditelný, když se dvě známky přiloží k sobě.

Poštovní známky nesou nominále B, odpovídající hodnotě 19 korun pro zasílání obyčejných psaní v ekonomickém režimu dodání do 50 gramů v rámci České republiky. Náklad bude činit dvakrát 375 000 kusů na tiskových listech s 25 známkami.

Autorem známek je výtvarník Filip Heyduk (studio Heyduk, Musil & Strnad s.r.o).

heyduk

Rozhovor s autorem byl včera i ve zprávách České televize…

 

Zdroj a více zde.


Komentáře k článku





Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.




UGD logo na vysku-box