Zelená Cola a další střípky z mistrovství ve fotbale
Právě probíhající šampionát (bohužel už bez našich borců – ti se prý zatím perou v pražských barech) přinesl i několik zajímavostí pro oko grafikovo…
Nejvíce asi grafiky zaměřené na tvorbu vizuálního stylu překvapila Coca-Cola. Navzdory všem poučkám o nutnosti bezvýhradně tlačit typickou firemní barevnost (jakožto jednu ze základních konstant Corporate Designu) si "dovolila" na reklamních bannerech na stadionech umístit logo do zelené travnaté plochy. Trochu nám tím připomněla parodie na známá loga v článku Značkový mišmaš.
Šlo o pokus zaujmout diváka nezvyklou barvou nebo o chybu nějaké reklamky při aplikaci (později bylo pozadí pod bílým logem nahrazeno klasickou červenou)?
Zde jsou pro zajímavost loga fotbalových svazů zemí, které se střetnou v semifinále. Koho tipujete na vítězství?
Dnešní zápas Německa proti Turecku se stal vděčným námětem fotografů. V některých oblastech Německa totiž visí z oken více tureckých vlajek než německých (u některých smíšených rodin pak visí obě, ale komu tam budou fandit je otázka do pranice. :-)
V 80 milionovém Německu žije dnes ke dvěma milionům Turků, které si jako Gastarbeitery (neboli levnou pracovní sílu) před lety Němci sami pozvali…
Mnoho kvalitních fotografií fotbalové horečky naleznete na oficiálních stránkách UEFA EURO 2008
Klikněte si na tyto zajímavé reklamy pro zvětšení…
-OK-
Co si myslíte o "odvaze" Coca-Coly nepoužít červenou barvu vy?
Komentáře k článku
26. 6. 2008 13:04 libor
26. 6. 2008 10:09 Kanibal
25. 6. 2008 18:07 TV
25. 6. 2008 16:31 RS
Tipuju naše slovanské bratry – sovětskou sbornou. Putin to nějak zařídí :-)