Zajímavá firemní identita pro Vinseum
Zaujal nás vizuální styl vytvořený španělskou agenturou Estudio Diego Feijóo pro katalánské muzeum vína, který získal ocenění na ED Awards. Podívejte se, jak je třeba vtipně vyřešené originální korporátní písmo…
Ukázka aplikací.
Originální „vínové“ písmo vzniklo otiskem ze skutečného červeného vína (bílé víno asi nebylo vhodné :-)
Mezi důležité aplikace vizuálního stylu muzea patří i piktogramy pro orientační systém.
Celkový pohled na historickou budovu muzea.
Ukázka akcidenčních materiálů.
Autorem celého řešení je osobně majitel grafického studia Diego Feijóo. Více na webu ED Awards.
O CI vína a vinařství (a vinětách) jsme psali ve Fontu 93.
Tak co, líbí se vám tento jednotný vizuální styl tak jako nám?
Komentáře k článku
1. 12. 2008 20:21 jakub
1. 12. 2008 19:03 Filip Blažek
A k razítkům... razítka nejsou celoevropský fenomén, v západním světě se dle mé zkušenosti moc nepoužívají. Dělal jsem nedávno razítko pro amerického klienta jako součást designu tiskovin, a ten dokonce vůbec netušil, co to je a k čemu by to měl mít. Ve Španělsku to třeba taky nepotřebují.
30. 11. 2008 21:04 mk
30. 11. 2008 17:22 owca
29. 11. 2008 12:42 miretc
Nadherné místo, hned pod pyrenejemi Cantallops(Vlkozpěvy)....
28. 11. 2008 16:25 Dement 1928
28. 11. 2008 14:01 geek
28. 11. 2008 08:50 Petr Jánský
27. 11. 2008 21:22 monty
27. 11. 2008 13:32 plechi
27. 11. 2008 13:01 Ondra
Tohle je prostě bomba!
A přitom jak prosté, že? Stačilo rozlít trochu vína...a taky u toho přemýšlet.