Font

design

Výběr jazyka

cs / en

 

yachting°com s novou identitou

Nová identita firmy yachting°com pracuje s prvky vycházejícími z navigace, jejím autorem je brněnské Hybrid Studio.

Přestože firma yachting°com sídlí v zemi bez moře, má ambice stát se světovou jedničkou v pronájmu jachet. Mimo samotné půjčování lodí nabízí také kapitánské kurzy, přednášky, dopravu vlastním yachtbusem a další služby.

 

„Nová identita pracuje s prvky vycházejícími z navigace, která je pro jachting doslova životně důležitá. Zároveň jsme chtěli firmu yachting°com představit nejen jako půjčovnu lodí, ale spíše jako jakéhosi průvodce světem jachtingu. Průvodce, který zákazníkům vždy ukáže správný směr. Toto se promítá do piktogramu, který je nejen stylizací plachty, ale zároveň v aplikacích slouží jako ukazatel kurzu,“ říká autor identity Jakub Schenker.

 

  

 

[Video představující novou identitu - https://vimeo.com/267805968]


Komentáře k článku

15. 8. 2018 08:29 Karel Skoroamatér

Pěkná práce. Vždycky je co kritizovat, najít si jednotlivosti, když člověk vidí už hotovou věc. To je prostě snadný. Ale výsledek je koukatelně příjemnej, plakáty a bannery výrazný. Má to dobrej základ. Booking.com? Jasně, barevnost tomu dojmu nahrává. Ale neznáme pozadí, komunikaci s lidma okolo Yachting.com, cíl marketingu, co když je to záměr, plout ve vodách, který jsou lidem známý. A co když je to záměr, kterej se prostě vydařil? Tydle diskuze jsou často jen výkřiky, ze kterejch se nedá poučit, jen si tak pohonit ego. Za mě palec nahoru. A vlastně jak tak koukám na Hybridní portfolio, tak mám radost, že je v republice o jedno studio víc, kam se může zákazník obrátit a mít jistotu kvalitního výsledku.

7. 8. 2018 15:59 Lazar

První co mně napadlo, i když nejsou stejné = Booking.com klon.

3. 8. 2018 13:35 Sailor

Ano, typická plachetnice, aneb z yachtingu Star Trekem Insignia snadno a rychle.

Omlouvám se za ten sarkazmus, naštěstí v tom rozpracovaném vizuálním stylu se až takové úlety moc nevyskytují (i když ty slogany...). Každopádně mě z toho i nadále vychází, že mnohem lepší cestou by byla úprava stávajícího loga a dotvoření identity k němu. Ta zkratka plachetnice v Ačku byla skvělá, škoda.

Jinak k samotné identitě - když už na ten nový symbol přistoupíme. Na polovině vizuálů symbol je a na druhé polovině není, na vizitce trochu bez opodstatnění použitá forma oříznutého stupně (jejíž význam mě trochu uniká) Celé to na mě působí dojmem jisté bezradnosti nebo nedokončenosti, jakože autoři začali a teď úplně neví co s tím...

3. 8. 2018 03:15 pala

pěkné

2. 8. 2018 14:58 DH

jo, identita pěkná, čistá, ale to logo připomíná Karlovy Vary

2. 8. 2018 14:53 Milan

Líbí se mi to

31. 7. 2018 14:03 slow

pěkné




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.