VZ České pošty uspěla v soutěži magazínu Graphis
V celosvětové soutěži prestižního magazínu Graphis získala výroční zpráva České pošty od agentury B.I.G Prague 1. místo ve své kategorii.
Agentura B.I.G Prague pojala VZ České pošty pro rok 2010 jako známkové album, představující tvorbu od zrodu Československého státu až po novodobé samolepicí písmenové známky.
Výroční zprávu si můžete prohlédnout v přiloženém pdf.
Ročenka magazínu Graphis
Americký magazín Graphis představuje již šedesát let ve svých ročenkách to nejlepší ze světového, designu, reklamy, fotografie, plakátu, či právě výročních zpráv.
Komentáře k článku
31. 7. 2012 15:37 Petr
Mrzí mě, že když už se dělá originální VZ pro tak zaprděnou organizaci, jakou ČP je (alespoň ty pobočky) nepohráli si trochu s fotografiemi vedoucích pracovníků. Třeba generál mohl mít pošťáckou brašnu...
31. 7. 2012 12:47 Jakub
- různá razítka a samolepky, které jsou bez smyslu rozházené, mi přijde dost prvoplánový nápad - z toho šlo vytáhnout daleko víc přitažlivé zpracování.
- známky zasunuté v albu je také nápad, který asi stál jen pár minut přemýšlení, navíc rozmístění známek je divné.
24. 7. 2012 13:47 Cucflek
18. 7. 2012 09:53 Jakub Rejlek
13. 7. 2012 11:08 porscha
12. 7. 2012 16:19 David Březina
http://www.graphis.com/cfe/online/100bestannualreports2012/?id=6635