Význam barev pro branding
Může být značka identifikována pouze podle korporátní barevnosti? U silných značek je to docela dobře možné – jak dokazují ukázky níže...
Každý den jsme na vědomé i podvědomé úrovni zahlcováni značným množstvím vizuálních informací. Skutečnost, že nám konkrétní značka uvízne v paměti je tudíž takový malý zázrak – podnícený pečlivým výběrem jednotlivých elementů korporátního designu, zejména pak barev, které mají výzamně větší sílu oslovit než např. typografie.
Uhodnete, jakým značkám barvy odpovídají? :)
Zdroj: designtagebuch.de.
Komentáře k článku
1. 1. 2011 22:36 Pavel V.
31. 12. 2010 12:20 payas
25. 12. 2010 18:47 Miroslav
21. 12. 2010 15:33 Montezuma3
21. 12. 2010 13:12 Honza
francie=NBA, olympiada=Google, jinak all right...
20. 12. 2010 17:01 font
20. 12. 2010 16:53 kuba
Pepsi, Nive, Francie (?)
Milka, Windows, Marlboro,
Olympiáda (?), Facebook, Benetton.
Kolik mám bodů?
Zdravím redakci a díky za tenhle blog.