Font

design

Výběr jazyka

cs / en

 

Význam barev pro branding

Může být značka identifikována pouze podle korporátní barevnosti? U silných značek je to docela dobře možné – jak dokazují ukázky níže...

 

Každý den jsme na vědomé i podvědomé úrovni zahlcováni značným množstvím vizuálních informací. Skutečnost, že nám konkrétní značka uvízne v paměti je tudíž takový malý zázrak – podnícený pečlivým výběrem jednotlivých elementů korporátního designu, zejména pak barev, které mají výzamně větší sílu oslovit než např. typografie.

Uhodnete, jakým značkám barvy odpovídají? :)

 

Zdroj: designtagebuch.de.


Komentáře k článku

1. 1. 2011 22:36 Pavel V.

ještě tu zapomněli dát výraznou T-Mobille růžovou... Ta je hodně identická

31. 12. 2010 12:20 payas

Kubu bych doplnil o NBA a Google ;)

25. 12. 2010 18:47 Miroslav

Já třeba pro změnu u Nivea viděl znak evropské unie :)

21. 12. 2010 15:33 Montezuma3

Milka? a co třeba Yahoo! ?

21. 12. 2010 13:12 Honza

kubo, ¨je tu odkaz na zdroj, kde je vse popsano :)

francie=NBA, olympiada=Google, jinak all right...

20. 12. 2010 17:01 font

Kubo, krásných sedm! :) Taky zdravíme!

20. 12. 2010 16:53 kuba

Tipnu si:

Pepsi, Nive, Francie (?)
Milka, Windows, Marlboro,
Olympiáda (?), Facebook, Benetton.

Kolik mám bodů?
Zdravím redakci a díky za tenhle blog.




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.