Vizuální identita Literární akademie
Literární akademie, jež navazuje na historii a tradici Literární akademie Josefa Škvoreckého, získala novou identitu od Studia Colmo.
Je to v současnosti jediná vysoká škola, která nabízí soustavné studium tvůrčího psaní.
Miroslav Roubíček ze Studia Colmo k projektu říká: „Znovuoživení této původně vysoce ceněné univerzity vyvolalo i otázku celkového rebrandingu. Byli jsme osloveni vedením školy, abychom vytvořili jak nové logo, tak i komplexní komunikaci, která by zdůrazňovala její literární zaměření a dokázala oslovit nové mladé uchazeče. Nová značka je spíše než logem, literárním útvarem. Stává se větou. Z této myšlenky rozvíjíme i navazující vizuální styl, který čerpá především z promyšleného copywritingu. Typografie funguje jako samostatný vizuální prvek. Název školy komponujeme skrytě ve větných skladbách a vytváříme tím prostor pro hravou textovou identitu.“
Zdroj a více zde.
Jak se líbí modrý design Literární akademie vám?