Font

design

Výběr jazyka

cs / en

 

Vizuál 32. Českého lva si hraje s iluzemi a optickým klamem

1_32l_vizual_sirka_ct1

Ceny Český lev, které budou slavnostně udíleny 8. března v pražském Rudolfinu, opět nesou rukopis grafické designérky Jany Krchové. Pro 32. ročník cen se inspirovala myšlenkou filmu jako iluze a pracuje s tématem rekvizit a kulis. Vznikl tak vizuál, v němž dominuje drátěný model slova „LEV“, jenž vytváří optickou iluzi znejišťující perspektivu.

„Mým cílem bylo vytvořit formu, která zůstává otevřená interpretaci a zároveň ji bude možné implementovat jak v reklamní kampani, tak během ceremoniálu Českého lva,“ vysvětluje Jana Krchová.

 

l32_vizu_hotrizont_led_vizu

Vizuální styl Českého lva má široké uplatnění. Objevuje se v reklamní kampani na internetu, v tištěných médiích i v outdoorových formátech. Propíše se i do samotného slavnostního večera, a to jak do scénografie v Rudolfinu, kdy z grafického návrhu vzejde dynamická světelná instalace, tak do televizní grafiky během přímého přenosu. 

 

merch-2

Každý ročník Českého lva je doprovázen novým merchandisingem, který je k dispozici v e-shopu na webu Českého lva. V letošním roce si zájemci mohou pořídit stylový „lví“ porcelánový hrnek a bločky v černé a magentové barvě z dílny Papelote.

Jana Krchová je grafická designérka, která se věnuje tvorbě značek a spolupracuje na televizních a filmových produkcích, je autorkou grafiky k televizním sériím Jak si nepodělat život, Ochránce, nebo minisérie Studna. Působí jako lektorka na fakultě umění a designu Prague City University.

 

Více informací na www.ceskylev.cz


Komentáře k článku

11. 3. 2025 14:32 jirka

Na večeru samotném, při předávání cen, ty bylo skvělý…, hodně dobrá práce.

11. 3. 2025 09:36 Kačule D.

Hezké a tématicky to odpovídá akci. Jen co mě vadí je, že bílý text není zarovnaný zleva, stejně tak to ujíždí zprava.




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.