Font

design

Výběr jazyka

cs / en

 

Ucho pro Rostelecom

Ruský telekomunikační operátor si udělal (již velmi potřebný) redesign − od agentury TNC.Brands.Ads získal nový vizuální styl postavený na stylizovaném lidském uchu.

Vizuální hra se symbolem ucha (ovšem ve stylizovaném provedení) působí svěže a podle nás bude dobře plnit svůj účel v daném segmentu. Jak se líbí vám?

Původní značku před redesignem a další ukázky vizuálního stylu naleznete zde.


Komentáře k článku

6. 10. 2011 02:34 Radek Blaška

Souhlasím tenhle styl, už tady byl vícekrát, ale myslím, že pro úplné hodnocení loga je potřeba přinejmenším shlédnout alespoň toto video
http://www.underconsideration.com/brandnew/archives/rostelecom.php

Když, pak člověk vidí jak to celé hraje a funguje logo rázem dostává plusové bodíky, alespoň ode mě určitě. Speciálně se mě líbí jak logo tvoří jakési květy, připomíná mi to tradiční ruskou kresbu, ale v novém kabátě.

Celá identita se moc povedla.

23. 9. 2011 11:02 Jan Macek

Ještě by se mělo dodat, že kromě ucha to logo připomíná písmeno R (v azbuce P). To vidím jako plus. Na druhou stranu, telekomunikace už dneska slouží i k přenosu dat, což s uchem už tolik společného nemá.

22. 9. 2011 21:02 Petr Vytiska

Ja v tom vidim logo Grupo-boticario, kterou ma na svedomi FutureBrand.
A tohle je proti tomu slabota

22. 9. 2011 15:51 Čenda

Celkem se těším, až tahle duhovo-anilinková trendy vlna přejde...

22. 9. 2011 14:35 tom

jooo ucho.. a nebo po večerech se nechal inspirovat i we-vibe http://www.drpattibritton.com/wp-content/uploads/2010/12/Wevibe1.jpg

Celkově bych hodnotil jako dost povedenou práci.




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.