Ucho pro Rostelecom
Ruský telekomunikační operátor si udělal (již velmi potřebný) redesign − od agentury TNC.Brands.Ads získal nový vizuální styl postavený na stylizovaném lidském uchu.
Vizuální hra se symbolem ucha (ovšem ve stylizovaném provedení) působí svěže a podle nás bude dobře plnit svůj účel v daném segmentu. Jak se líbí vám?
Původní značku před redesignem a další ukázky vizuálního stylu naleznete zde.
Komentáře k článku
20. 10. 2011 18:48 kal
6. 10. 2011 02:34 Radek Blaška
http://www.underconsideration.com/brandnew/archives/rostelecom.php
Když, pak člověk vidí jak to celé hraje a funguje logo rázem dostává plusové bodíky, alespoň ode mě určitě. Speciálně se mě líbí jak logo tvoří jakési květy, připomíná mi to tradiční ruskou kresbu, ale v novém kabátě.
Celá identita se moc povedla.
23. 9. 2011 17:51 peto
23. 9. 2011 11:02 Jan Macek
22. 9. 2011 21:03 Petr Vytiska
22. 9. 2011 21:02 Petr Vytiska
A tohle je proti tomu slabota
22. 9. 2011 15:51 Čenda
22. 9. 2011 14:35 tom
Celkově bych hodnotil jako dost povedenou práci.