Font

design

Výběr jazyka

cs / en

 

Tým LASAR pokračuje s redesignovaným logem a CI

LASAR uvodni

Studenti z týmu LASAR vyhráli prestižní soutěž pod záštitou agentury NASA, vypustili satelit na oběžnou dráhu a pracují na technologickém řešení, které by odstranilo smetí z vesmíru. Nyní přicházejí s novou redesignovanou značkou, která má podtrhnout, že všechny své plány myslí vážně. 


Prezentace


Jde o tým studentů gymnázií a středních škol, který už stihl vyhrát prestižní soutěž americké kosmické agentury NASA nazvanou Conrad Challenge. Vyslali také vlastní testovací satelit na raketě Falcon 9 společnosti SpaceX. Jejich lídr Simon Klinga se v minulém roce stal jednou z osobností žebříčku 30 pod 30. 

„Čistota životního prostředí se netýká jen samotné planety Země, ale také přilehlého vesmíru. Proto navrhujeme a testujeme, jak na dálku za pomoci laserového paprsku opravit nefunkční družice, případně nefunkční satelity a další kosmický odpad nasměrovat do nižších vrstev atmosféry, kde důsledkem tření shoří. Tím se sníží množství aktuálního a stále přibývajícího kosmického smetí,“ vysvětlil cíle LASAR jeho zakladatel Simon Klinga.

 

Posters 3x

Kromě toho, že pracují na realizaci svého ambiciózního a světově unikátního řešení, chtějí přilákat do studia nových technologií mladé lidi. Do českých škol proto mimo jiné posílají speciální vzdělávací sady s přijímači, které umožní žákům si v praxi vyzkoušet, jak satelity využívat. Jejich nová vizuální tvář jim umožní prezentovat jednak vzdělávací aktivity pro žáky a studenty , ale rovněž vysvětlovat i sofistikované řešení. Na nové značce pracovalo brněnské brandingové studio Psanci

Poster wall 2

Kit

Tričko holka záda


Logo LASAR prošlo výrazným refreshem. Je futuristické, nadále obsahuje odkaz na laserový paprsek, avšak nyní je čistější a jedinečnější. LASAR bude nově pracovat s vizionářskou tonalitou a komplexní vizuální identitou. Symbolem značky LASAR se stává laserový proud světla připomínající světelný meč a v oboru neobvyklá barevnost − primární barvou se stala výrazná a mladistvá malinová. Vizuální identita pracuje i s novým sloganem „Powered by the light“.

Klient: LASAR / Nová značka: Psanci s.r.o. / Strategie: Josef Káles / Vizuální identita: David Voborský, Jan Sedláček

 

Více o aktivitách týmu LASAR zde.


Komentáře k článku





Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.