Strategie změnila grafiku, logo i šéfredaktora
Nejstarší český časopis o reklamě, médiích a marketingové komunikaci, měsíčník Strategie vydavatelství Mladá fronta, po krátké době opět změnil podobu. Opustil relativně nové logo a z černo-červeno-bílé kombinace se převlékl do „podzimních“ odstínů hnědé…
Zvláštní logo s výrazným červeným „S“ bylo nahrazeno typograficky jednodušším a nadčasovějším řešením, postaveným na písmu Din.
Čistější a přehlednější je i nový layout vnitřních stran, provázaný více s logem časopisu.
Podle nás tedy změna k lepšímu.
Zdroj: www.mediar.cz
Komentáře k článku
6. 11. 2011 19:02 Jiří Nemlich
4. 11. 2011 13:00 MarekP
4. 11. 2011 12:57 MarekP
PS: Serif na obálce, navíc ještě podle mě s naprosto nevhodně zvoleným zvýrazněným slovem, naznačuje úplně jiné téma a tím více spojuje vizuál prvního pohledu, s ženským časopisem... :-)
3. 11. 2011 21:11 davidkotulan
2. 11. 2011 22:35 miretc
2. 11. 2011 10:53 Ondřej Panoch | quickdesign.cz
2. 11. 2011 03:35 Petr Staníček
1. 11. 2011 19:13 Jan Kubeš
Vnitřek je lepší, protože naštěstí nemá s obálkou nic společného, kromě titulkového písma. Ale připadá mi moc "novinový". Chtělo by to nějaké členění.