Font

design

Výběr jazyka

cs / en

 

Strategie změnila grafiku, logo i šéfredaktora

Nejstarší český časopis o reklamě, médiích a marketingové komunikaci, měsíčník Strategie vydavatelství Mladá fronta, po krátké době opět změnil podobu. Opustil relativně nové logo a z černo-červeno-bílé kombinace se převlékl do „podzimních“ odstínů hnědé…

      

Zvláštní logo s výrazným červeným „S“ bylo nahrazeno typograficky jednodušším a nadčasovějším řešením, postaveným na písmu Din.

Čistější a přehlednější je i nový layout vnitřních stran, provázaný více s logem časopisu.
Podle nás tedy změna k lepšímu.

Zdroj: www.mediar.cz


Komentáře k článku

6. 11. 2011 19:02 Jiří Nemlich

Původní logo na první pohled evokuje slovo tragedie... Obálka aktuálního čísla je komická, opravdu se podobá ženským časopisům.. Ještě to okořeňuje to tenké serifové písmo se švihákem na fotce a texty "Anatomie pohlavního STYKU" a nahoře "Vydrží déle než.."

4. 11. 2011 13:00 MarekP

No jo, ona je ta krize a ono se zřejmě ušetří - na jeden společný styl všech časopisů stačí jeden DTPák a pár kliků... A možná vlastně ani ten ne... Tohle podle šablony zvládne cvičená opice...

4. 11. 2011 12:57 MarekP

Časopis tak "zapadl" do řady ostatních tiskovin vydavatele. Na první pohled vidím běžný časopis pro ženy. Platí to jak o obálce, tak pro vnitřní design. Nic, co by mělo časopis více identifikovat. Nuda...

PS: Serif na obálce, navíc ještě podle mě s naprosto nevhodně zvoleným zvýrazněným slovem, naznačuje úplně jiné téma a tím více spojuje vizuál prvního pohledu, s ženským časopisem... :-)

3. 11. 2011 21:11 davidkotulan

No on je to takový trend. Když projdete všechny časáky v trafikách (týdeníky a čtrnáctideníky) tak mají naprosto stejný styl. také je pravdou že jsou často od jednoho vydavatele. Tam prostě DTPáci asi vezmou zrcadla a styl z jednoho časáku a použijí pro druhej… Asi tlak kvantity vydavatele.

2. 11. 2011 22:35 miretc

je to nudné

2. 11. 2011 10:53 Ondřej Panoch | quickdesign.cz

Font DIN mám velmi rád, ale není to trochu málo? Souhlasím s tím, že obal připomíná spíš magazín jiného zaměření, díky tomu patkovému písmu.

2. 11. 2011 03:35 Petr Staníček

Logo? Kde je nějaké logo?! A ten kontakt "ST" je vyloženě otřesný.

1. 11. 2011 19:13 Jan Kubeš

Tak tohle fakt není krok dopředu, ale naopak někam do pankejtu. Písmo DIN samo o sobě není žádná hodnota. Barevnost příšerná, chcíplá hnědožlutá v kombinaci s ještě chcíplejší hnědou. (Že už by nám ta společnost hnědla, jak říkal Kalousek?) Chlápek v saku a džínách - hm, vzrůšo. Ta antikva, co má na kolenou, je jak rána do zubů. Naprosto z jinýho světa. Celkově naprosto nudné až odpudivé - něco jako póvlový plátek, co se rozdává zadarmo.
Vnitřek je lepší, protože naštěstí nemá s obálkou nic společného, kromě titulkového písma. Ale připadá mi moc "novinový". Chtělo by to nějaké členění.

1. 11. 2011 13:42 J

Me se nova verze libi rozhodne vic. Konecne je to Strategie a ne Trategie jako ve starsi verzi. Barevnost je rozhodne prijemnejsi, predchozi reseni bylo uz celkem oldschool. Kombinace vice druhu pisem neni vubec na skodu. Proc by melo byt pouze jedno? Ma to daleko vetsi šmrnc. Podle me posun z lacineho kancelarskeho platku k daleko koukatelnejsi a prirozenejsi variante.

1. 11. 2011 11:18 Kateřina

Původní design byl odvážný a originální a nepřehlédnutelný, ten nový naprosto nevybočuje z nekonečné řady podobných tiskovin

1. 11. 2011 10:51 milan

Přiznám se, že si tou formou redesignu také nejsem moc jistý. Vše působí pěkně, ale nějak mi to nesedí typu informací, které Strategie nabízí. Tento názor jsem si udělal hned, když jsem novou Strategii poprvé otevřel. Navíc mi docela dost vadí, že celý magazín je uvnitř hodně podobně řešen. Ztrácím se v něm a to je u stostránkového materiálu dost velké minus. Jinak ale Strategii fandím a doufám, že jí redesign pomůže.

31. 10. 2011 22:36 Eals

Původní verze se mě líbila a seděla i k tématu. DIN je super, ale tady mi to jaksi nehraje. Modrá barva v titulcich článků mi taky jaksi nejde.

31. 10. 2011 15:36 Dan

ten Din je ok, ale nelibi se mi to patkové písmo na obalce, to vypadá jak nejaky zensky magazin... navic jedno titulkove pismo prece staci

31. 10. 2011 15:29 Iva

Já bych to tak rád pochválila, ale když ono je to takové bezpohlavní... Neznat titul tak to odsoudím jako další trendy časák o vaření nebo plátek obchoďáku...




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.