Strategie v novém
Týdeník o médiích, reklamě a marketingové komunikaci, působící od roku 1993, od ledna 2009 představil nové logo, layout, formát a nezvykle i přebal...
Vítězem výběrového řízení se stalo studio Leonardo, které nám zaslalo ukázky a své vyjádření:
„Výběrové řízení bylo dvoukolové, do druhého kola postoupily tři společnosti, které předkládaly grafické návrhy. Náš návrh byl vybrán především z důvodu nejradikálnější změny (logo, formát atd.).
Součástí našeho návrhu byl i přebal, který klienta zaujal.
Náš ateliér předal zpracované vzorové stránky a grafický manuál, který se v současné době ještě dotváří a definitivní podoba bude dokončena v průběhu ledna.
Konkrétní zpracování prvního čísla je již v "režii" redakce a náš ateliér do něj již příliš nezasahoval.” uvádí Eva Slavíková ze studia Leonardo.
Ukázka dosavadní a nové obálky:
Jak hodnotíte novou Strategii, je to změna k lepšímu?
Komentáře k článku
27. 1. 2009 22:00 Pepa
21. 1. 2009 15:25 martina
20. 1. 2009 11:38 m2s
19. 1. 2009 17:17 Marek
17. 1. 2009 11:11 XY
text na obálce časopisu používali už italštífuturisté ve 20. letech, takže je to bomba leda tak pro laiky nebo nevzdělané rádobygrafiky; tím nechci říct, že by se tento princip nemohl používat - ale nelze nad ním jásat jako nad převratnou novinkou
jinak je celá nová Trategie pokračování v zoufalství předchozích podob...
16. 1. 2009 11:48 dylina
16. 1. 2009 11:34 Malina
16. 1. 2009 11:29 Darina
16. 1. 2009 11:03 sagina
Rozhodne hodnotim pozitivne pristup redakce, ze sla neotrelou cestou.
16. 1. 2009 09:10 petr
15. 1. 2009 16:54 minduser
Vašku Sochore, vážně to v tomhle kabátě chceš rozjet?! Výběrko se dá přece vždycky zrušit...
BTW: Škoda, že jsem o VŘ nevěděl :( Chjo...
15. 1. 2009 16:21 yawn
15. 1. 2009 15:31 Jan
15. 1. 2009 15:15 Lukáš
15. 1. 2009 14:33 tea
15. 1. 2009 12:48 jana
15. 1. 2009 12:33 myš
Oceňuji odvahu vydavatele dát logo dolů. Nejspíš nebude stánkový prodej pro strategii až tak důležitý - spíš jedou na předplatném
15. 1. 2009 12:32 Michal
zajimava pripominka, ale ty a ten tvuj selsky rozum ze stankaru udelal uplne blbce :) myslim, ze stankari nejsou tak natvrdli a casopis daji tak, aby bylo logo dobre videt, protoze oni chteji ten casopis prodat. Tak ci onak, pokud logo bude muset jit videt na "pns", bude casopis vystaven tak, ze bude neprehlednutelny...
15. 1. 2009 12:31 RS
15. 1. 2009 12:19 bert
Ale treba se pletu, pouzivam svuj selsky rozum a predpoklad, ze stankari se s tim moc nemazou. Opravte me, jestli se mylim.
15. 1. 2009 12:11 Michal
P.S.: snad to nekdo nebude cist "TRAGEDIE" ... i kdyz i to slovo v cloveku v dnesni dobe budi zajem :)
15. 1. 2009 12:09 Radek
Logo je úděsné (amatérské rádoby IN), zastaralé titulkové písmo Aachen Bold pak vedle něj vypadá jako secesní křesla v novém Porsche... Tato smrtící kombinace jednoznačně vyžaduje nový redesign, Strategie!