Font

design

Výběr jazyka

cs / en

 

Story od 7. dubna v novém kabátě

„Kabát je to delší a širší (zvětšili jsme formát), větší (přidali jsme počet stránek), lepší (na obálku jsme použili kvalitnější papír), blýskavější (a ještě jsme ji vylepšili tzv. UV lakem) a z klopy mu vykukuje modernější kapesníček (máme nové logo),“ píše se v editorialu nového čísla.

Pro zvětšení klikněte na obrázek.

Mezi „drbárnami“ ze společnosti celebrit patří Story ještě mezi ty snesitelnější časopisy. Poměrně slušnou laťku mu kdysi nastavila šéfredaktorka Halina Pawlovská.
Přehledný a kvalitní (takový slušný standard) se nám zdá nejen nový design, který opustil kaligrafické logo a vrátil se k bezpatkovému písmu (jen je nyní velké S), ale i web časopisu.

Dominantní červená barevnost zůstala zachována. Pro svou výraznost je ale červená použita téměř u všech podobných časopisů a deníků (Blesk, Aha, JIM…), proto by možná nějaká změna barevnosti časopis na pultech mohla více odlišit. Chtělo by to ale asi více odvahy…

Jak se vám líbí české společenské časopisy? (Nehodnoťme ale raději obsah :-)


Komentáře k článku

20. 2. 2012 12:34 evelina

blbě vyrovnaný. Stor y
jinak dobrý




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.