Font

design

Výběr jazyka

cs / en

 

Rebranding investičně poradenské společnosti In Investments

vizitky-uvodni

In Investments je specializovaný investiční broker pool,  který se snaží vylepšit image poradců na českém trhu. Poradci působí v celé ČR a mají v poradenském mandátu až 4 mld. investičních portfolií svých klientů. Společnost nedávno prošla rebrandingem, který proběhl pod vedením Aleny Novákové. Nový design mají také veškeré tiskoviny, webové stránky, prezentační a dárkové předměty, merkantilní tiskoviny a tiskoviny pro akce a konference.

puvodni

Původní logo společnosti

 

nove

Nové logo

 

Marketing firmy je zaměřen na dvě cílové skupiny – investiční poradci, kteří mají svůj vlastní podnik a mohou tak využít skrze INN nové příležitosti, online nástroje a společné akce. Druhou cílovou skupinou jsou samotní klienti poradců, kteří se také díky tomu, s jakými nástroji a vizuální prezentací je poradce vybaven, rozhodují s kým budou spolupracovat a komu svěří své prostředky.

akcidence

mobil web

rollup

webovky

 

Explikace
Alena Nováková, Designer & Marketing Consultant

„S ININ jsme se původně spojili s cílem pozdvihnout dvou dimenzionální marketing (na poradce, na klienty) a již v roce 2020 jsme vytvářeli a implementovali první strategie. Avšak, postupem času bylo i klientovi jasnější, že je potřeba upgradovat i vzhled a image značky. Na té jsme začali pracovat v roce 2021. Vymezit se více na trhu. Cílem bylo vizuálně se oddělit a působit hlavně lidsky, hravě, příjemně. Dalším požadavkem bylo zachovat modrou barvu a symbol lístečku. Ten jsme graficky posunuli do dvou levelů a vytvořili 2 dimenze v logu – jeden lísteček symbolizuje poradce, ten druhý klienty. Dále tyto dvě polohy dělíme na hlavní hodnoty obchod a lidskost.

Vizuální identita je pak doplněna o grafické prvky odehrávající se v prostoru a perspektivě. Kombinace abstraktních kulatých tvarů dotváří celkový vzhled a pojetí grafiky, měly by evokovat kumulaci, růst, prostor, pohyb, navyšování, rozprostírání. Při procesu se společností ININ jsme narazili na nutnost vybalancovat celkový vizuální styl a požadované hodnoty s ohledem na to, že se nacházíme na finančním trhu. Pro businessové komunikace jsme proto zvolili odstíny tmavě modré a vizuální styl tím trochu “zvážněli”, komunikace, která je B2C je naopak hravější a světle modrá a la “sky is the limit”.

Chceme působit normálně, ne strojeně, používáme ověřené a poctivé prostředky a pomáháme klientům navyšovat svá portfolia. Při designu digitálních produktů (online aplikace na správu klientského portfolia, webové stránky) jsme se zaměřily na parametry, které vyžaduje finanční trh – přehlednost zobrazení finančních dat, snadná orientace poradce i klienta v portfoliu, možnost úpravy jednotlivých modulů aplikace.“

 

O další práci Aleny Novákové (identitě PBW Group) jsme psali zde, webová prezentace designérky je zde.

 


Komentáře k článku





Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.