Pražské jaro s vizuálním stylem od studia Oficina
Mezinárodní hudební festival Pražské jaro má pro nadcházející tříleté období nový vizuální styl od studia Oficina.
Vizuální styl ve studiu Oficina vznikl pod vedením Marka Cimbálníka a ve spolupráci s Matúšem Buranovským, Františkem Polákem a Janem Netušilem. Navazuje na charakteristické atributy festivalu a oživuje je v moderním duchu.
Centrálním prvkem je ikonické logo Františka Muziky – písmeno „f“, symbol českého designu. Cílem animace loga bylo podtrhnout jeho hudební charakter a dodat mu nový život. Písmeno „f“ je rozděleno tenkou linkou odkazující k notovému zápisu, zatímco brandové písmo Quarz s protaženými patkami evokuje dojem, že je vepsáno přímo do notové osnovy. Na komunikační kampani s heslem „Jaro“ spolupracoval Matúš Kmec.
Více informací o projektu najdete v připravovaném čísle Fontu.
interaktivní_brand.mp4 Kopie souboru PJ_spot_bez VO.mp4
Zdroj zde.












