Prachatice dnes představují novou identitu
Jednotný vizuální styl a nové logo by mohly začít zavádět Prachatice už letos v létě. Prachatickému deníku to v pátek potvrdil vedoucí kanceláře prachatického starosty Milan Batysta. Dnes by novou identitu mělo slavnostně představit vedení města a autoři ze studia Dipozitiv při jednání zastupitelů.
„V soutěži vybírala porota ze sedmi různých návrhů. Tři z nich následně postoupily do druhého kola a jejich autoři je před porotou osobně odprezentovali,“ popsal. Radní jeden z návrhů určili jako vítězný a ten bude ve středu 30. března představen také zastupitelům. Na jednání dorazí také autoři návrhu ze studia Dipozitiv. Město Prachatice za návrh zaplatí zhruba 420 tisíc korun.
Milan Batysta upřesnil, že nové logo a vizuální styl doprovází také změna písma, které bude postupně využito na všech propagačních materiálech města Prachatice. Součástí nového vizuálního stylu budou také nová propagační hesla a krátké spoty pro sociální sítě, kterými chce město přilákat turisty.
Až dosud město Prachatice ke své propagaci používalo jen znak. To by se mělo podle Milana Batysty změnit už letos v létě, i když původní plán byl míst nové propagační materiály před začátkem letní sezony. „Během letních prázdnin ale budou připraveny upomínkové předměty jako trička, čepice či deštníky, které bude možné zakoupit v infocentru. Na propagačních materiálech se pak objeví postupně,“ uzavřel Milan Batysta s tím, že logo je podle jeho názoru jednoduché a přitom zajímavé a vychází z historie města Prachatice.
Zdroj a více zde.
(Bohužel kvalita obrazových podkladů je špatná, pokusíme se do Fontu sehnat lepší.)
Jak se vám nové logo města líbí?
Heraldický městský znak města Prachatice:
Více o znaku zde.
Komentáře k článku
17. 4. 2022 10:30 Lukáš
8. 4. 2022 18:01 Petr
Tahle zasadni informace mi dost chybi… Z toho co je videt, mi prijde vizual funkcni.
4. 4. 2022 11:26 Stepan Cervenka
ja jsem z Prachatic a dokazu si predstavit jak pro kazdeho z P. a vedeni mesta je symbol klicu a cervena barva hodne dulezita vec. Ja si myslim, ze je to bohuzel velmi formalni a ne zrovna kreativni reseni s presahem. Volba pisma je pro mne hodne fadni a nic nerikajici pristup az 90 let. Jsem zklamany, ze z 8 (nebo kolika) designeru a studii se vybere tak nevyrazny Corporate mesta... sorry ale pusobi to dost stare.
S pozdravem Stepan Cervenka