plakát 48. Mezinárodního filmového festivalu KV
Jeho ztvárnění je opět jako loni v duchu minimalismu, tentokrát se ovšem podařila pěkná grafická hříčka v podobě „všeobjímající“ osmičky. Jeho netradiční šířková podoba mění osmičku na symbol nekonečna a poněkud zašifrovává číslici 48 do jinotaje. Tedy v případě, že divák neviděl dříve základní svislou podobu.
O grafickou stránku festivalu se letos stará Petr Štěpán ze studia Najbrt. Těšíme se, čím nás o prázdninách překvapí v doprovodném vizuálním stylu festivalu.
Zdroj a další snímky z tiskové konference zde.
Komentáře k článku
2. 7. 2013 08:59 Ondra Polák
2. 7. 2013 08:58 Ondra Polák
28. 6. 2013 21:03 :)
28. 6. 2013 12:21 Ondra Polák
27. 6. 2013 15:10 Adra
14. 6. 2013 18:24 david
Tohle je ale otřes
7. 6. 2013 10:34 Libor Ševčík
5. 6. 2013 08:09 K
Není nutno soutěžit, kapříci stejně přitečou, jinak skvělá sebepropagace studia za státní peníze. No který grafik by to nedělal?
4. 6. 2013 13:03 Pavel Tatarcik
3. 6. 2013 14:25 wgx
Plakát je rozměrný list papíru vystavovaný na veřejných místech, který s použitím textu, obrazu nebo obojího společně upoutává nabízí zboží, umělecké dílo či produkci, zábavu, názor a podobně.
- tento nicneříkající plakát pro mě splňuje maximálně první dvě kritéria
3. 6. 2013 14:23 Font
Moudře o tom mluvil třeba prof. Jan Sokol v Hydeparku. Doporučujeme shlédnout.
http://www.ceskatelevize.cz/specialy/hydepark-civilizace/30.3.2013/
3. 6. 2013 09:37 Jan Pospíšil
31. 5. 2013 14:57 Font
Příspěvky, jako jsou ty vaše, zvažujeme mazat.
31. 5. 2013 14:39 Jakub
Filmoví festival? KDE? CO? TO? Asi se půjdu vysmát studiu Najbrt přímo do obličeje a budu na ně ukazovat prstem za tuhle sračku :)
31. 5. 2013 14:34 Jan
31. 5. 2013 14:23 Pavel
30. 5. 2013 12:53 Jezevec
29. 5. 2013 13:24 David
23. 5. 2013 10:58 lh
22. 5. 2013 14:43 Jan Vranovský | FRVR
Ad 48: Přijde mi že totálně to založit na vizuálním motivu který Má být číslem 48, ale není, je prostě slabý. Jasně že to číslo důležitý není, ale proč je to na tom teda komplet založený? Připadá mi to jako takovej minimal pro minimal, hrozně to chce být ikonický, ale bez obsahu, bez smyslu a za cenu zmatení té jediné informace (jakkoliv nepodstatné) kterou to obsahuje. Kde je teda ten dobrý design / brand / záměr / cokoliv? Některý ty předchozí ročníky byly aspoň docela zábavný, tohle už se jen posírá samo ze sebe: aniž by to bylo potřeba a aniž by to přinášelo nějakou novou kvalitu, alespoň z mého pohledu.
21. 5. 2013 19:58 cucflek
21. 5. 2013 15:40 Lukas Veverka | www.parasite.cz
Jde jednoznacne o kvalitni reseni. Ale nemyslim jen ten letosni motiv. Libi se me ze jde o vizual ktery ma potencial propojovat festival pres vice rocniku, zatim muzeme videt dva rocniky ale umim si predstavit treba deset rocniku postavenych na stejnem stylu. Coz povazuji za stastne a spravne rozhodnuti (pokud to je tedy zamer) u fedtivalu tohoto typu.
Resit u imageoveho plakatu citelnost je picovina (notabene kdyz je uplne jedno zda jde o 84 nebo 48 nebo 4 rocnik. Pokud se nekdo z odborne obce domniva, ze hlavnim sdelenim ma byt cislo rocniku a z tooo pohledu zde resi citelnost je to navic opravdu smutne. Ale to uz si musi kazdy srovnat v hlave sam.