Font

design

Výběr jazyka

cs / en

 

Pivo Bernard v letním designu

uvodni-vyrez

Nový barevný design, se kterým Rodinný pivovar Bernard vstupuje do letošní letní sezóny, vytvořila grafička Juliána Sedláková. 

Nejviditelnější je na nové sklenici určené pro nealkoholická piva s ovocnou příchutí. Zadání bylo na odlišnou a svěží grafiku, která by navazovala na pestrost nealko piv Bernard s ovocnými příchutěmi.

 

2024-09-29_free Bernard (3)      2024-09-29_free Bernard (5)

 

„Zkusila jsem výtvarně vyjádřit atmosféru ovocných chutí v zářivé paletě barev, v minimalistickém současném designu s nádechem retra. Kromě ovoce jsem zapojila prvky našeho pivovaru jako je patentní láhev, rozhledna na pivovarském komíně či návštěvnické centrum. Chtěla jsem do toho dát trochu punku. Pokud to lidi zaujalo a baví je ta ilustrace, pak se to povedlo,“ popisuje Juliána Sedláková.

Nový design si rychle získává na oblibě spolu se sklenicí, kterou pivovar nyní uvedl právě pro ovocná nealko piva. Atraktivní masivní sklenici o objemu 0,5 a 0,3 litru s novou grafikou pivovar distribuuje do českých restaurací a hospod s čepovaným nealkoholickým pivem Bernard. Sklenice je ale možné si pořídit i domů, jsou k dostání ve značkových prodejnách pivovaru a také v e-shopu. 

 

2024-09-29_free Bernard (2)

2024-09-29_free Bernard (1)

Nová grafika Rodinného pivovaru Bernard se objeví také např. na reklamních plachtách, billboardech, kamionech a dalších reklamních materiálech.

www.bernard.cz


Komentáře k článku

2. 7. 2024 11:43 robot

tak tak, taky me to napadlo. Vlastne skoda pro autory takovych ilustraci. Tady mozna bude potreba se odlisit od generovanych veci :)

2. 7. 2024 11:24 * Karel *

Já jsem tipoval jako autora AI. :)




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.