Personalizovaná identita
Argentinský mobilní operátor Telecom Personal provedl změnu své značky a v souladu se svým názvem přišel s tzv. „personalizovanými“ logotypy. Vytvořil sérii rukou psaných značek, které se budou obměňovat. Podívejme se i na další proměnlivé identity, které se objevují stále častěji…
Autorem nové identity je londýnské studio This is real art .
Podrobnosti zde.
Ukázky jiných proměnlivých identit, které nestojí jen na jedné striktní podobě loga (mění se tvar nebo barevnost). Důležité ale je zachovat jeden výrazný styl (rukopis), neboť i zde platí, že značka musí být od jiných snadno identifikovatelná.
Jak se vám líbí tyto proměnlivé identity? Nebo máte raději jednu jasně tvarovanou značku?
Komentáře k článku
22. 11. 2011 10:48 Dan
22. 11. 2011 08:23 Jan Macek
16. 11. 2011 19:09 Šimon Sedláček
15. 11. 2011 12:41 František Polák | www.fpolak.eu
15. 11. 2011 12:07 Berni
Celkem zvláštně na mě působí spojení psacího a tiskacího písma.