Pábení mění po 5 letech vizuální identitu
Firma Pábení s koncem května 2020 kompletně proměnila své logo i vizuální identitu. Tvůrcem nové vizuální identity je pražské studio Butterflies & Hurricanes. Proměna vizuální prezentace Pábení souvisí s tím, že firma po 5 letech definitivně opouští tvorbu obsahu jako jeden ze tří pilířů své činnosti.
Od svého založení v roce 2015 až do května 2020 byla vizuální identita Pábení stále stejná. Klíčovým prvek tvořilo logo s klávesou a psacím brkem, které symbolizovalo klíčovou činnost firmy na jejím počátku – tedy copywriting a obsahovou strategii.
V posledních letech se Pábení stále častěji věnovalo kromě marketingu a designu webů také designu služeb a změnám strategických procesů uvnitř organizací. Právě tyto dvě oblasti budou nadále tvořit jádro činnosti firmy. S marketingem se firma oficiálně rozloučila na online eventu 27. 5. 2020.
Nová vizuální identita vyjadřuje vizi a filozofii firmy spojenou s udržitelností a cirkulární ekonomikou.
Klíčové vizuály tak tvoří recyklovaný papír v pozadí, odkazy ke komplexním sítím a propojenosti i přírodní prvky.
Za tvorbou nové identity stojí agentura Butterflies & Hurricanes. Obě společnosti našli velkou shodu právě ve svých hodnotách. Ve svém portfoliu mají Butterflies & Hurricanes vizuály pro značky jako Vinea, Tierra Verde, Automat, čokoládovna Herufek nebo Nesehnutí.
Více informací najdete na https://www.pabeni.cz/ a blogu https://medium.com/pabeni.
Jak se Vám libí nová identita firmy Pábení?
Komentáře k článku
25. 8. 2020 12:24 viha
17. 6. 2020 13:56 Paul
Jo, kosmická...
17. 6. 2020 10:59 Petr
Činnost Pábení jsem nepochopil, co vlastně konkrétně dělají, ale to sem asi nepatří :)