Ocenění German Design Awards pro Marketingovou kancelář
Soutěž German Design Awards je jedna z nejprestižnějších světových designérských soutěží. Cenu porota uděluje za výjimečná díla, která obohacují celá odvětví designu a oceněné práce určují trendy na další roky. Marketingová Kancelář ve spolupráci s designérem Tomášem Q Procházkou uspěla s projektem pro Gabotherm mezi 5000 soutěžícími v 56 kategoriích.
Ukázalo se, že i zdánlivě nezajímavý produkt, jakým je podlahové vytápění a chlazení, může mít atraktivní prezentaci.
Ocenění Special Mention získali v kategorii Excellent Communications Design konkrétně Corporate Identity.
Svůj verdikt porota doplnila slovy: „Oceňujeme kreativitu, které využili k vytvoření nezávislé značky. Společnost pro spolehlivé sálavé vytápění získává novou firemní identitu, která oslovuje soukromé i profesionální stavitele a instalatérské společnosti. Přesvědčivá aplikace je na všech úrovní. Od loga přes příručky, analogovou a digitální komunikaci až po sociální média.“
Sehrané spojení brněnské agentury a designéra Tomáše Q Procházky trvá již 10 let. Korporátní identita pro značku Gabotherm byla dalším společně zpracovávaným projektem, který se ovšem rozhodli přihlásit do soutěže. A hned napoprvé získali ocenění. Pro značku vytvořili kompletní vizuální identitu, jež sahala od nového loga až po design produktů.
„Z více jak půlročního projektu jsme měli radost už v momentě, když klient nový vizuální styl převzal a prakticky okamžitě jej adoptoval,“ říká spokojeně ředitel agentury Richard Kafoněk. „Ocenění German Design Award je pak třešničkou na dortu za dobře odvedenou práci.“
Více na stránkách Marketingové kanceláře: zde.