Font

design

Výběr jazyka

cs / en

 

Nový grafický ateliér Grafikbüro

Lukáš Kocelský nám do redakce poslal vizuální řešení nově vzniklého grafického ateliéru Grafikbüro. Rád by znal názor vás, čtenářů Fontblogu. Jak se vám práce mladých studentů líbí?

Dobrý den,

Zasílám vám vizuální styl nově vzniklého grafického ateliéru.

Chtěl bych znát váš názor (popřípadě názor čtenářů fontblogu) na grafické zpracování a celkový koncept. Jedná se o ateliér založený mnou (Lukáš Kocelský) a mým spolužákem Janem Buchtelou. Oba jsme maturovali na SPŠKaS
v Karlových Varech v oboru propagační výtvarnictví a nyní jsme studenty FUD UJEP, ateliér Grafický Design II.

Díky. LK.

Zde (PDF 12.2 MB) si můžete prohlédnout celou prezentaci.

Jak se Vám líbí Grafikbüro, bude mít šanci uspět?


Komentáře k článku

1. 4. 2009 12:58 vaclav

helekucí, logo moc čitelný neni.. je to jak GRAFIKBURD (BURDA :) )
a cely to zavání takovým holčičím středoškolským stylem...

24. 3. 2009 16:17 Kachle

-> Flooric

Téma reakce bylo, že se vyjadřuješ jako kůl arťák z agošky a tvým názorům se pak nedostává patřičný etenšn. Hele byl to fakt dobře míněnej edvajs, tak soráč.

24. 3. 2009 14:08 Flooric

Pro Kachli:

Drž se tématu. Já na nejsem zvědav na tvůj názor ohledně formy mého příspěvku.

24. 3. 2009 13:05 Kachle

to Flooric:

Slovo WOW! na začátku mne vyděsilo, ale zkusil jsem číst dál. Když jsem došel k termínu "prezoška", tak jsem číst přestal. Možná máte co říct a názor je zajímavý, ale použítím takového ptydepe jej v mých očích rovnou splachujete do záchodu.

23. 3. 2009 06:43 Flooric

Wow! Prošel jsem si tak zevrubně komentáře a vypadá to, že pár nadšených kluků do grafiky dostává otcovský políček! :) Ale i to je způsob jak se učit.

Problém vaší prezošky je právě v obsahu. Nazvali jste ho totiž honosně "vizuální styl nově vzniklého grafického ateliéru" čímž jste samozřejmě píchli do vosího hnízda! Kdyby jste to nazvali "náš pohled na grafiku" nebo "pokus o vizuální identitu" asi byste dopadli lépe.

Reakcím se pak nemůžete moc divit. Pokud se nazvete grafickým ateliérem, každý to hodnotí komplexně a od podlahy, včetně sazby, aplikace, atd ;) A protože je to kvalitativne právě na úrovni mezi střední školou a prvním semestrem na UJEP, každý vám za to nadá. Paradoxně, protože právě tahle úroveň práce kurví tu naší českou grafickou scénu, kterou byste vy chtěli vylepšit :)

Dobře se to zamotalo. Takže, pokud by vás zajímala má rada. Udržte si nadšení, protože to je energie českého designu a nabírejte zkušáky co to půjde. Věřím, že o vás ještě uslyšíme! Mějte se všichni fajn.

27. 2. 2009 11:04 lob_o

Zdravim vsechny..Bohuzel jsem nucen taky pridat negativni komentar...jsem tez zastancem jednoduchosti - minimalismu...ale tohle patri do TOP 10 minimalistickych praci, ktere jsem kdy videl...a mozna by se tento vizual umistil i na bedne..Nicmene nemuzu si pomoc..tohle proste nema KOULE....Neco tomu chybi...barevnost je vyrazna, mohlo by vas byt i dobre videt, coz je fajn...znacka mne prijde hodne agresivni, natlakova...coz by take mohlo fungovat, i kdyz to zni paradoxne...Zda se mi, ze by tomu chtelo dat nejaky pribeh, neco mezi, co by zaplnilo ty volne prostory...hlucha mista...pritom z te typografie by se dalo take vychazet...mno...urcite na tom jeste kluci zapracujte a mozna se dockame skvele prezentace vasi budouci firmy...preji hodne zdaru do budoucna

26. 2. 2009 00:17 Petr Široký

Skvělý návrat do 60.tých let, hipízácké barvy a náběh na hranatý Comics-sans, určitě se vám bude dobře dařit. Za mě tedy ne, opravdu se mi to nelíbí, odstín fialové nevkusný, font podivný (skutečně mi to nejvíce připomíná hranatý Comics-sans) a ono pozadí je sice zajímavé, ale snižuje čitelnost. Znovu a lépe...

24. 2. 2009 21:21 Vojta

Lukáši, proč se tak durdíte? Chtěl jste hodnocení, máte ho mít. Jestliže se oháníte mj. funkčností, nedivte se, že je váš výtvor hodnocen komplexně. K čemu bude sebelepší design, jestliže jej nebudete umět presentovat? To je jako jej vystavit do komína. Samozřejmě od studentů nelze okamžitě očekávat profesionální výstupy, ale k těm by jim mohla pomoci také konstruktivní kritika - tak proč své kritiky shazujete? Ve vašem přístupu mně chybí pokora a úcta - hodnoty, které se však nijak nevylučují se sebevědomím a chutí k inovacím. Třeba k nim jednou dospějete.

24. 2. 2009 14:36 efa

házet sem něco na shodnocení dyť to je sebevražda broci :)

24. 2. 2009 12:14 martina

no faktem je, ze do google jste se mohli mrknout, ze grafikburo uz existuje... neni to moc dobra vizitka, kdyz jsou dva, jinak samozrejme fandim, keramka uz umira, tohle jsou jedni z poslednich dobrych lidi

24. 2. 2009 03:19 Lukáš Kocelský

Dobrý večer. Cítím potřebu se k diskuzi vyjádřit. Mám z ní velkou radost, nepřekvapila mne ani nezklamala. Jen bych chtěl předem ujasnit pár věcí. Šlo čistě jen o to, zhodnotit nahozený koncept vizuálního stylu, který ještě nefunguje. Šlo mi o postřehy a názory. Přesně tyto reakce jsem čekal a jsem přesvědčen že díky tomu bude vše fungovat tak jak má. Vidíme to trošku v jiném světle a snažíme se to chytit za opačný konec. Kdyby bylo vše dle představ zákazníků či jejich manželek, žijeme v neřízeném chaosu. Miluju prostotu, jednoduchost a sílu prostoru. Tak pracuju. Fotobanky vam vykrádat nebudu... Řešení pdf je opravdu jen hnidopišství. A myslím že se v nesmyslech vyloženě vyžíváte... Nidko se nikoho neprosil o jeho názor na naší úspěšnost na komerčním poli. Necítím potřebu se někomu svěřovat s naším příjmem. jestli někdo platí leasing na Passata a ma z toho mindraky, prosím, ale to sem nepatří. Nepotřeboval sem kontrolu údajů ve faktuře nebo vědět, jestli funguje web. Šlo o hodnocení návrhu, nevím co je na tom tak složitého. Reálná firma? Kdo mluvil o reálné firmě?... Chcete vidět naše portfolia? proč? podle nich budete soudit tento vizuál?...Podstata síly je přesně tam kde sem jí chtěl mít. Manifest není jen snůžka řečí a nikdo se v něm nechvástá. Jen reálně a přímo ventilujeme náš názor na aktuální dění v oboru u nás. Mimochodem díky za zaregistrování domény. Je to směšné a dětinské .Sem spokojen. Mimochodem cítím se trapně za chyby v typografii. Nemá smysl se na cokoli vymlouvat, je to nepozornost a ještě pořád neuplná znalost. díky za názory.

23. 2. 2009 09:59 Roman Kyselý

Jsem zastáncem čistého pojetí grafiky, proto je mi tahle práce sympatická. Přesto se nemůžu ubránit dojmu, že bych spíš od mladých grafiků čekal něco "agresivního". Škoda.

20. 2. 2009 16:53 medea

nemáto tu správnou šťávu..je to až moc fialové..aspoň by to chtělo doplit něčím kontrastním..a samotné pdf portfolio..je tak nějak každý pes, jiná ves..
nápad s písmem se mi docela líbí..ale celková kompozice je podivná a usedlá

19. 2. 2009 20:45 Ondroun

a jéje, to se to dobře kope do druhých od počítače a z vyhřáté židle.. myslím, že tu šlo hlavně o to zhodnotit tento vizuální styl.. ne práci s PDF, ne podnikatelský záměr, ne daně, ne předchozí portfólio a dokonce ani politické a náboženské přesvědčení autorů a seznam nemocí, které prodělali v dětství.. přeju studiu hodně úspěchů a hlavně optimismu a nadšení a vytrvalosti!:- )

19. 2. 2009 19:42 jan

Krom toho neumí ani udělat tiskové PDF

19. 2. 2009 18:47 Meela

Když jsem četl všechny názory, trošku jsem se kluků zastával. Sám bych potřeboval dát dohromady nějaké portfolio, leč, bohužel, klienti mě vytěžují tak, že není čas a kovářova kobyla chodí bosa, jak se tak často stává.

Když jsem však otevřel PDF, řekl jsem si, že sem asi ostatním křivdil. Chtěl bych vážně vědět, komu se kluci prodají. Ta snůška textu, ve kterém se chvástají až do nebes, ale už jen to, že neumí ten pitomej text ani pořádně vysadit, je do nebe volající...

Pánové, kdyby jste alespoň znali základy typografie a trošku více se věnovali písmu, na kterém si evidentně zakládáte (řečma), vezmete si nějaké ponaučení z příspěvku Martina Peciny a zkusíte nám to ukázat třeba příště? Vy na to čas určitě máte, když jste si s tím do teď dali tu práci, tak proč to nedotáhnout? Přehlasovaný U ve mě evokuje 2 postavy (ty a kámoš), takže myšlenka by tam možná byla, teď už jen tu formu chlapi, co? :-)

Jinak ty geometrický tvary si dokážu představit na hooodně tmavé fialové parciálem, na nějakou super portfolio obálku, kde bude výčet vašich klientů a realizovaný práce...

S chutí do toho po těchto komentářích, a půl je hotovo...

19. 2. 2009 12:35 Lukas Veverka / www.parasite.cz

Jo tak to je vtipne s tim grafikburo.net :)

Ostatne napriklad me se stalo uplne to same. Kratce po tom co jsem si vybral jako nick a domenu PARASITE (asi 7let zpet) jsem zjistil, ze skoro v kazde zemi existuje designer ci studio ktere nese obdobne jmeno. Postupne nektera studia zmizela, a nektera existuji dal. Jojo, chce si to dobre rozmyslet tyhle veci. :)

19. 2. 2009 00:13 Lenka

Grafika - jako vstupní nerozvinutý návrh ok. Text - je nasírací. Je to samozvaný blábol, špatně formulovaný názor, který nelze navíc prokazovat slovy. Pokud bude přiložen stoh perfektních referencí, pak asi ano. Ale jestli začínáte, chce to určitě víc práce než textu. Není to příjemné. Působí to arogantně. Záměrně užívam to, jelikož nedokážu identifikovat co.

18. 2. 2009 19:16 Ondřej

A propo, letmým gůglováním jsem narazil na http://www.grafikburo.net/

18. 2. 2009 13:29 Martin Gross

Ničím výnimočné, ničím inovatívne... jednoduchá typografia, ktorá síce neurazí, ale neprináša žiadny výrazový prvok, ktorý by bol pre mňa charakteristický, okrem loga, ktoré je fayn, ale ostatné prvky sú naozaj veľmi jednoduché (v jednoduchosti je krása, ale tu je to príliš príliš bez konceptu) , resp. chýba mi nejaky koncept, na ktorom by ceý design bol postavený...

18. 2. 2009 12:56 Petr Korunka

Budu asi omílat zde již řečené... na to povídání, které máte hned v úvodu a při jehož čteni se mně trošku motala hlava (možná tou barvou nebo řezem písma, nevím... možná jsem jen hodně ciltlivý...), jsem čekal něco víc.

K vašemu stylu:
Budu zde hodnotit spíš subjektivně. Na to, že jste mladí designéři je to až moc strohé. O kombinaci velkorysých barevných ploch a rozbitého ornamentálního rastru ani mluvit nebudu. Chce to víc života, víc odvazu, víc barev a více hravosti!!!
Tohle je jak od nějakého usazeného architekta... nemá to život, který by člověk čekal od mladého progresivního týmu grafiků, za jež se podle všeho považujete.

18. 2. 2009 12:10 yawn

Gratuluji k odvaze mít názor a veřejně ho deklarovat. To se dnes moc nenosí (mohlo by to odradit jinak smýšlející klienty či názorové vůdce v oboru :)))).
Mít silný názor a neohýbat se pod požadavky na estetiku klientovy manželky či trendů, je dobrý způsob jak vytvořit něco jedinečného. Nese to sebou i mnoho nepovedených věcí v rámci experimentu, ale pak to může stát za to.
Z ukázky stylu jsem na zadek sice nepadnul, ale je to podle mého oka slušné.
Přeji mnoho úspěchů a pevné vůle jít cestou o které jste přesvědčeni že je správná.

18. 2. 2009 12:00 Michal

Hmmm, dost agresivní, ale to je asi záměr a dobře se s tím na rozjezd oslovuje. Ale přiděláváte si práci až vás to bude za rok natolik srát, že to budete předělávat :)))))

18. 2. 2009 10:51 Lukas Veverka / www.parasite.cz

No to jste se do kluku hodne drsne opreli. Ne ze by si to za ty kiksy nezaslouzili ale trochu jemneji to byt i mohlo. Jsem rad ze nekteri jako Martin Pecina tomu nepodlehli a dokazali napsat na par radku konstruktivni kritiku. Ja sam se zde vetsinou taky ohanim silnyma slovama bez spetky arogance, takze se ted jdu profackovat.
Mimochodem zaznelo tu at font tyhle veci neuverejnuje. S tim nesouhlasim. Za prve je to blog casopisu FONT. Za druhe je to BLOG ne casopis kterej si platite a kde snad castecne muzete citit rozcarovani nad obsahem za ktery sem zaplatil. U blogu me to prijde jako drzost nekomu mluvit do toho co ma nebo nema ma svem blogu zverejnovat.

18. 2. 2009 10:40 AWEEK

Název se mi vážně líbí, jasný a pěkně zní. Většině musí být hned srozumitelný a komu ne, tak si to lehce domyslí. Je tolik studií, co svým názvem vůbec neasociují zaměření.

Jinak celkový koncept nic moc, taková nafouklá bublina, co je celkem graficky nudná plus dlouhé bla bla. Prvně jsem si to vůbec nechtěla číst, jak je to dlouhé, ale komentáře mě k tomu přiměly, nestálo to za to. Jsem taky ještě mladá a plná ideálů, ale rozhodně mám i určitou úctu a soudnost a když za sebou nemám nějákou vážně povedenou práci, tak se takhle nekasám. Třeba nás z Grafikbüra ještě překvapí a pošlou ukázku zdařilého projektu.

A na závěr Pdf? chce si to tady snad někdo tisknout a k tomu i ořezávat? sorry

Kritika je důležitá a člověka posouvá dál.
Určitě držím palce!

18. 2. 2009 10:35 veve

Němčina a jedovatá fialice se mi moc líbí :) Ohledně ostatního se přidávám k většině. Eště hodně koukat a přemýšlet to chce ;) Držím palec.

18. 2. 2009 10:32 Charvát

Tak destičky máte, kluci, teď ještě získat klienty a hlavně si je udržet a dotáhnout zakázky do konce i za cenu občasného tolerování jejich zásahů do designu a mírného lezení do zadku...

18. 2. 2009 09:21 Jirka

Pokud ještě jednou mohu - zajímal by mě názor z Grafikbura - alespoň jako poděkování za věcné připomínky a dobře míněné rady či postřehy?

18. 2. 2009 09:15 pm

Nazev Grafikbüro je super, ale naznacuje neco, co tam zatim jiste neni. Kdyz v takovem kratkem textu mam typograficke chyby a preklep, bude se v souvislosti s tim velmi sebevedomym tonem nekdo jiste smat. Bohuzel to nejsou jedini absolventi teto instituce, ze kterych mam pocit "svetova designova revoluce za penize rodicu" a "jsem prilis sexy na vsechny ty detaily". S nejakou praxi a par slozitejsimi zakazkami za sebou by se jim muselo udelat spatne, kdyby si do prezentace psali to, co tam maji prave ted.

18. 2. 2009 09:13 Ondřej

Hoši, jediné co chápu, je ten německý název - z Varů i z Ústí je to do Německa kousek. Nicméně to ostatní je otřesný amatérismus - blábolivý manifest, který klient hodí do koše, nezaregistrovaná doména, ornamentální tapeta místo faktury (o 22% DPH nemluvě - to je na žalobu). Celé to na mně působí jako semestrální práce, forma nad obsahem (mám sice logo a koncept, ale nemám reálnou firmu). Odsuzování Corelu je opět prosazování formy nad obsahem (je přece úplně jedno, jestli jámu vykopám krumpáčem či rýčem), nabubřelost a absence pokory. Takže studujte, pak jděte pracovat někam do agentury a až vyspějete, zakládejte grafická studia...

18. 2. 2009 08:56 zips

cele aj stym manifestom to posobi totalne amaterski,
ako keby to bolo nejake cvicenie zo strednej skoly
to ze pouzivate illustrator to vam nepomohlo ktomu aby z vas boli lepsi grafici
zobudte sa!!!!!

18. 2. 2009 08:32 P€ETR

Přeji mnoho uspěchů do začátku. Jinak ta němčina je v značce dost nepříjemná a i pro mladého člověka jako jsem já :) Ta kurzíva mě ani nevadí. Myšlenka pěkné. Uvidíme co tam bude vznikat. Jinak od toho pdf bych taky čekal víc.

18. 2. 2009 08:29 Matouš Horáček

No vzhledem k mocné manifestaci nic moc. Člověk by čekal něco co ho vytrhne ze židle, ale to se neděje. A ta kurzíva spolu s logem působí vážně otřesně. Jednota formy? To tedy rozhodně nikoliv. A psát si všude že jde o studio dvou mladých grafiků? To se mi vážně nezdá co z toho pro mě jako zákazníka plyne? Vůbec nic - možná minimum zkušeností.
Německý název mi příliš nevadí, ale v souvislosti s manifestací opravdu neladí. Firmu ještě asi založenou nemáte, tak zkuste trochu podumat...
Zajímaly by mě také reference, je-li něco k nahlédnutí, rád bych se podíval. Zákazníka nezajímá žádný manifest, ale reference, skutky, prodeje, zisky.
Řekl bych, že je to celé navržené moc křečovitě.
V neposlední řadě Corel vs. Adobe? Corel mě štve, ale rozhodně jej nezatracuji. Tak jako tak je to věc, která, upřímně, vůbec nikoho nezajímá jde přeci o výsledek a ne o nástroje;)

18. 2. 2009 01:49 tea

logotyp podle mě moc nefunguje: v malém se z R stává A, z K je H... ve velkém je to čisté... a totální nuda. nemá to žádnou přidanou hodnotu, je to uplnej základ na kterém začíná každý, kdo objeví geomterii a minimalismus. Takže ve výsledku tu máme logo, které není ani příliš esteticky působivé, ani rozhodně není zapamatovatelné díky vtipu nebo jakémukoliv jinému triku, ani neni dobře čitelné... minimalismus pro minimalismus, upadající k nikam nevedoucí, nefunkční primitivitě.

text... nechápu to. mluvíte o čistotě, přímočarosti, funkci před formou a problému s přesyceností informacemi. co je tedy ten váš text sám o sobě, ze své podstaty? je přesně tím přehršlem zbytečných informací, blábolivých výkřiků, nepodložených jediným přesvědčivým příkladem. je ukázkou typické dnešní agresivní sloganovité reklamy. navíc žádný potenciální zákazník to číst nebude, protože to nedává smysl - zákazník chce vidět reference, výsledky, portfolio a seznam klientů. řeči o "corelistech" tomu pak jen nasazují korunku: davá to celému textu punc amatérské citové zabarvenosti. podle toho co říkáte by přece na použitém softwaru nemělo vůbec záležet. Osobně znám řadu skvělých, i světových grafiků co dělají zásadně na corelu, a desítky totálních grafických analfabetů přísahajících na illustrator... a naopak samozřejmě... no a? rozhodně to není informace patřící do "manifestu".

a konečně, když se dívám na ten poslední obrázek růžové tapety s geometrickými vzory... je toto ten příklad vítezství funkce nad formou? zase, nechápu: hodíte sem MANIFEST obhajující bauhaus, funkci, A. Loose a odkazující se k článku ornament je zločin, a prezentaci zakončíte dekorativní (ornamentální) geometrickou tapetou?? Proč??
Rovnou dodávám, že 12MBtové pdfko jsem nerozklikl, ve světě přesyceném informacemi a plném nedostatku času to odemě nemůžete čekat :)

17. 2. 2009 23:58 Michal

> Marek

Souhlasim s vama, asi na to zadny nazor nemam, nejak me to "neupozornilo"...

17. 2. 2009 23:07 Marek

Zdravim vsetkých online čitateľov fontu,
Prave som narazil na prezentaciu novovznikajúceho grafickeho ateliéru? s názvom Grafikburo. Plný očakávania som si počkal kým načíta celé PDF, a uprimne povedané dosť som bol sklamaný. Hlavne po prečítaní textov, hlavne to že uprednostnňujú obsah spojený s funkciou, myšlienka dobrá, lenže už samotné SelfPromotion popiera toto tvrdenie. Pardon, ale cca 12 mb pre stihnutelnú verziu, alebo som zaspal a teraz je trend davat na rychle prezretie printový export?...
(čakal som nejake ukažky realizovaných projektov)
Štylizácia textov, úroveň vysokej školy?
Za základ si brať základné geometrické tvary - sice peke opísane, lenže strašne mi to pripomína ruské revolučne avandgardy a Maleviča so svojou totalnou redukciou formy - taktiež, myšlienkovo dobrý základ, lenže on dospel k tomu že jeho redukcia sa stala absolútne neprogresívna.
Spracovanie loga -
chýba mi niečo ako pamätový efekt, čo je asi najpodstatnejšia vec pri tvorbe Brandingu, toto je tuctové. Spracovanie vlastného fontu - v texte sa odvolávajú na klasických corelákov(ja sicé corel nepoužívam, a moc ho nezastávam, ale toto je trocha moc, kedže už forma spracovanie je druhoradá, aspoň ako sami tvrdia) a zločiny páchané na typografii, lenže už v samotnom spracovaní je jasne vidieť, že chlapcom nie je až tak jasná vzájomnáý svetelnosť.
Farebnosť, už som asi dosť ovplyvnený komerčnou sférou dnešnej každodenne bombardovanej spoločnosti, moj prvý dojem bol - aaaa zašednutý T-mobile. Ale na druhej strane, ten kto bráni svoju nekomerčnosť, tak y sa mal nad tým zamyslieť.

Je pekné mať nejakú víziu, a ideu na čo sa dá nabalovať, to im dávam ako plus.
Chcem sa spýtať či už mali nejakého vačšieho a naročnejšieho klienta?
Pretože prax je trocha o niečom inom ako len o redukcii formy. V realite, či chceme, alebo nie, je to tak že klient je vačší odborník ako samotný grafik(aspoň u nás na SVK, a asi ešte aj v ČR).
Už som sa trocha dosť rozpísal, ešte by bolo síce o čom, lenže to už je na iné miesto ako na krátku diskusiu k téme.

Ale napriek všetkému Vám držím palce...

17. 2. 2009 21:27 Jakub G.

Neuveřejňujte jako články takový voloviny. Kdo má ty vaše stránky sledovat? Proč by mě mělo zajímat, co vám Lukáš Kocelský poslal do redakce? :-)

17. 2. 2009 21:12 Kachlík

> Jsme otráveni neumělou prací s typografií.

I my. Tak se Kocenský jdi naučit sazbu uvozovek a pak se tu ofrňuj nad corelisty. Je to trapný.

17. 2. 2009 21:09 Martin Pecina

Mně to přijde docela příjemné. Barva vizuálního stylu je sice dost agresivní, ale odvaha k mládí patří, takže proč ne. Pokud jde o logotyp, mám připomínku: jestliže neplánujete umisťovat jej na geometrický rastr, bude lepší zkrátit oba horizontální tahy, písmenko pak nebude tolik děravé. V každém případě by nebylo od věci zkrátit alespoň spodní horizontálu. Geometrie je pěkná věc, ale je třeba si ujasnit, kdy je účelné od ní poodstoupit. Dále mám pocit, že kursivu používáte jen proto, že obsahuje pěkné slitky, k přísnému logu totiž moc neladí. No a vysázet celou fakturu kursivním řezem je už čistá manýra. :)

17. 2. 2009 20:09 Ondroun

pěkné!

17. 2. 2009 18:46 Robin Raszka

Studium z vas designery neudela.

17. 2. 2009 18:44 Jirka

Pokud začnu od začátku, tak už jen ta čitelnost názvu je diskutabilní... němčina mi také nesedí a myslím, že nebudu sám. Barevnost ok. Jednoduchost taky ok, ale je to bez nápadu, žádná přidaná hodnota - proč by vás pánové měl někdo oslovit? - omlouvám se za nepříliš rozvedenou kritiku a přeji jen to dobré, dobré - jako je váš jednotný vizuální styl (dobrá = 3)

17. 2. 2009 17:18 TV

to TV:
heh, starochovi. Semtoaleblb.

17. 2. 2009 17:07 TV

Forma je fajn, jen ten obsah... :)
nejjednoduších vs. nejjednodušších
jednouchá vs. jednoduchá
"uvozovky" vs. „uvozovky“

Ukázka textu na fialové ploše je příliš suchá a akademická i na mě, vyhlášeného jedeatřicetiletého konzervu :) Text by se spíše hodil do portfolia levicovému starochovy typu Kena Garlanda apod.
A jedna (pro chlapce dost nepříjemná) věc: V pdf uváděná doména grafikburo.cz ještě ani není zaregistrovaná! Skoro mě to láká si ji registrovat sám.

Každopádně držím oběma grafikům palce, tím spíše, ze jsem obě výše zmiňované školy navštěvoval také.

to JaK: No a co? Anglický by ti nevadil? GraphicStudio bys chvalil? 3× fuj tobě.

17. 2. 2009 16:38 JaK

ok pěkné, ale proč ten německý název? fuj...

17. 2. 2009 16:21 font -OK-

Čistá práce, líbí se nám to!




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.