isifa Image Service vyhlašuje soutěž „Léto s designem“
ISIFA ve spolupráci s výrobcem triček, firmou T-SHIRTS 4U, vyhlašují velkou letní soutěž o nejlepší design trička. Soutěž je určena všem kreativním lidem. Zapojit se může každý. Nemusí vyhrát pouze grafický návrh, ale zvítězit může i váš slogan, který vás napadne třeba pod palmou na pláži. Do soutěže se můžete přihlásit v průběhu celých dvou letních měsíců. Dva výherci budou zvoleni tím nejobjektivnějším způsobem – na základě veřejného hlasování.
Co bylo inspirací pro letošní soutěž vysvětluje Georg Hodek, majitel isifa Image Service. „Původně jsme hledali originální firemní dárek pro naše klienty. Řekli jsme si, co třeba tričko na léto? Ovšem kde sehnat šikovného designéra? Jenže proč tak složitě. Vždyť kolem nás je spousta kreativních lidí s originálními nápady. A proto je tu soutěž pro všechny, kteří si chtějí pohrát s fantazií. Chcete se zviditelnit, ukázat svůj talent? Pošlete nám svůj návrh a uvidí ho všichni na stránkách ISIFA. Dva vítězné návrhy otiskneme na trička, včetně copyrightu autora. Kromě toho bude váš návrh na stovkách triček, které bezplatně věnujeme našim významným klientům z oblasti reklamy.“
Spolupráce isifa a T-SHIRTS 4U
T-SHIRTS 4U je dnes již kultovní tiskárnou, která spolupracuje s firmami, jednotlivci, grafickými studii, výtvarníky a vůbec s lidmi, kterým je blízká kreativní činnost. „Uvítali jsme myšlenku George Hodka ze společnosti ISIFA pustit se do projektu zahrnující soutěž o nejlepší design na trička. Budeme plně podporovat snahu účastníků o realizaci jejich návrhů. Dnešní technické možnosti, díky současnému vývoji v tomto segmentu, jsou nepředstavitelné. Přetavit tvůrčí myšlenku do potisku na tričko však předpokládá i určité zkušenosti nejenom na straně grafického zpracování. Jak ale předat naše zkušenosti, jak představit všechny technické možnosti tisku na trička. Vybrali jsme několik reprezentativních ukázek toho, co „teď frčí“, abste se měli od čeho odpíchnout, ale zároveň chceme všechny tvůrce vybídnout ke kreativitě. Porozhlédněte se kolem sebe, ukažte si na potisky, které se vám líbí a zkuste své představy promítnou do soutěžních motivů. Odměnou nejen pro vás, ale i pro tiskaře bude zpracování vaší myšlenky, kterou budou na sobě nosit stovky lidí“ vysvětluje vedoucí projektu Michal Brouček z T-SHIRTS 4U.
Průběh soutěže:
Každý účastník soutěže musí být registrován na webu www.isifa.com (neplatí pro již registrované uživatele). Soutěžící zašle svůj grafický nebo textový návrh (ve formátu jpg a eps) prostřednictvím registračního formuláře. Lze zaslat max. 10 návrhů. Návrh se objeví on-line do jednoho pracovního dne od uploadu. Každý návrh bude obsahovat boční potisk se jménem autora. Logo pořadatele a spoluopořadatele nebude zasahovat do designu, bude umístěno na vnitřní straně trička. K jednotlivým návrhům se lze vyjádřit prostřednictvím hlasování. Hlasující může dát návrhu pouze jeden hlas (kladný nebo záporný). Vyhrávají 2 návrhy s největším počtem kladných hlasů.
Dva vítězové obdrží 6 triček se svým návrhem, dle vlastního výběru (barva, velikost, typ). Výhru si převezmou přímo ve firmě T-shirts4U. Z hlasujících vylosujeme 20 účastníků, každý z nich získá jako dárek jedno z výherních triček.
Termíny soutěže:
Fáze I.
1. 7. až 31. 8. 2008 – zasílání návrhů trička
Fáze II.
1. 9. až 22. 9. 2008 – veřejné hlasování o nejlepší design trička
Vyhlášení vítězů: 24. 9. 2008
Kompletní info o soutěži: www.isifa.com/design_tricka
isifa Image Service
Multimediální agentura isifa Image Service vznikla v roce 1995 v Praze. Tým ISIFY tvoří 36 profesionálů, kteří mají dlouholeté zkušenosti z oblasti fotografie. Naše firma patří na česko-slovenském trhu k nejvýznamnějším foto a film bankám. Poskytujeme nejen snímky z oblasti advertising a editorial, ale zajišťujeme také kompletní foto a video servis, vytvořený na míru pro konkrétního klienta. ISIFA je od roku 2006 výhradním zástupcem agentury Getty Images pro Českou a Slovenskou republiku. Getty Images je celosvětovým leaderem a distributorem v oblasti vizuální komunikace.
Kontakt:
Judita Matyášová
public relations isifa Image Service
e-mail: judita.matyasova@isifa.com
tel.: 724 014 460
Komentáře k článku
2. 8. 2008 17:05 ISIFA
A tady vznikla myšlenka - dát možnost projevit se lidem, kteří na to mají chuť. ISIFA má tu sílu, komunikuje s těmi nejvlivnějšími lidmi v oblasti reklamy, náš web navštíví denně tisíce lidí... což není zanedbatelná reklama pro freelancera, který shání práci.
Zároveň věříme tomu, že mezi námi chodí spousta lidí, kteří mají svůj vysněný design trička v šuplíku, jenže nikdy si ho neoblečou. Vytisknout totiž takové tričko s kvalitním potiskem a v malém množství stojí pár tisíc korun.
ISIFA vynaloží ročně na podporu kreativních lidí několik statisíc korun. Začínáme u národní kreativní soutěže, pokračujeme sponzoringem cesty vítězů Young Lions do Cannes či tento rok nově do Portorože a končíme u aktivit na školách...
Nemáme přehnané očekávání o aktivitě na www.isifa.com/design_tricka, ale věříme, že tam lidé pošlou pár dobrých návrhů a pak bude zas jen zaležet na vás, který design se vám bude zdát nejlepší. ISIFA celou soutěž bere jako zábavu.
Kdybychom chtěli jenom firemní tričko, nestavíme kvůli tomu mikro stránky a nesnažíme se o propagaci a celý ten tanec kolem (více lidí, více práce = více peněz). Zadáme práci třeba Janě, vybereme si, co chceme, dáme na tričko hezky viditelně naše logo a zaplatíme deset tisíc. Jednoduchá, ale pro nás nudná cesta.
I když respektujeme váš názor i úhel pohledu, také trochu doufáme, že se nám tímto hrubým nástinem podařilo přiblížil vám naši filozofii.
A možná tam nakonec bude extra design, který se bude dát využít i jiným způsoben a zaslouží si i jinou odměnu ale necháme se překvapit ;)
1. 8. 2008 15:14 orge
1. 8. 2008 09:52 Pavel
31. 7. 2008 21:14 Jiří Tvrdek
30. 7. 2008 12:23 Darina
30. 7. 2008 09:29 Jana
Chápu, že se designér svou prací bude prezentovat, když bude jeho jméno na triku, ale všichni víme, jak taková reklama funguje nebo spíš nefunguje.