Letní filmová škola
Letní filmová škola má novou grafickou podobu, jejímž autorem je František Petrák. Pro vizuály použil Štormovu Dynu Grotesk L Bold a barokní litografie s výjevy rajské zahrady od J. E. Ridingera (německý malíř, 18.st). Motto festivalu totiž zní: Vítejte v ráji filmů.
Použité elegantní písmo DynaGrotesk pochází z dílny Františka Štorma.
Zdroj: MF Dnes.
Komentáře k článku
19. 7. 2010 23:21 krtek
19. 7. 2010 11:16 darkfejzr | www.darkplayground.ic.cz
19. 7. 2010 09:10 lh
18. 7. 2010 11:18 DN
http://www.facebook.com/photo.php?pid=4569181&id=88763529063
16. 7. 2010 18:26 Ondra
"f" sice píše, že je to zapamatovatelné, ale já si myslím opak. MOžná si každý zapamatuje toho slona nebo obraz jako takový, ale nespojí si ho rozhodně s Letní filmovou školou - a to je špatně.
Prostě to nevzbuzuje akci. Ano, mají nový vizuál, ano, je na něm starý obraz - ale že by to na mě volalo - jsme super akce, přijď se něco naučit a podívat se na skvělé filmy...to ani omylem!!!
16. 7. 2010 16:21 cancer
16. 7. 2010 15:59 f
16. 7. 2010 14:38 jakub
Jinak reprodukce starých obrazů se daly brát třeba z PhotoCD od Corela... autorská díla podle mne už to jsou promlčená (50 let po smrti) a jde pak už jen o autorská práva k reprodukci (kdo to vyfotil)...
16. 7. 2010 13:50 Veve
Záleží na tom, kdo má práva k nakládání s těmi materiály. Něco mají fotobanky, někdy je potřeba jednat s dědici (resp. jejich zástupci).. Poplatky závisí na způsobu použití, pokud je dílo použito na zboží určené k prodeji, platí se třeba poplatek za použittí plus procenta. Jinak to funguje principielně stejně jako Rights Managed obrázky z fotobank, akorát se víc prohneš a je s tim trochu víc papírování.
Např. Zdeněk Miler (Krteček) třeba ještě všechny návrhy a vzorky zboží s jeho ilustracemi osobně kontroluje a co se mu nezdá, nepovolí. Co jsme kdysi dělali s Muchou, taky jsme posílali vzorky ke schválení.
16. 7. 2010 13:34 Lukas Veverka | www.parasite.cz
Nelíbí se mě to. Nerozumím konceptu. Ráj od Ridingera a "ráj filmový" jsou dvě naprosto odlišné věci. Možná jsem kulturní ignorant a tím by se mé nepochopení dalo vysvětlit.
Takže když uteču od konceptu, a podívám se na to výtvarně, tak jsem zklamaný. vidím nevyužitou příležitost, mdlý vizuál. Škoda. Raději bych chválil.