Font

design

Výběr jazyka

cs / en

 

Košík mění logo i barvu

0_zmena-homepage

Online prodejce potravin Košík prošel kompletním rebrandingem a zásadní změnou positioningu. S novou podobou expanduje i do zahraničí. 

1_kuryr

2_taska_2024

Pod novým logem a vizuální identitou je podepsán interní marketingový tým spolu s agenturou WMC Grey, jež vzešla z tendru na konci loňského roku.

Změnou prošlo logo a korporátní paleta barev, která byla vybrána s ohledem na nezaměnitelnost mezi retailovými obchodníky nejen na českém trhu. Hlavním odstínem se tak stala fialová, kterou doplní krémová off-white s příměsí vanilky, broskvová, zelená a růžová namíchaná s tónem jahodové. Evolucí prošlo také logo, které se přiblížilo „optimistickému" jazyku značky. Stylizovaný košík s pecnem chleba do sebe zakódoval emoci v podobě skrytého úsměvu. 

„Dlouhá léta jsme nosili stejný kabát, jako někteří naši konkurenti. Červenou, žlutou nebo modrou používá opravdu hodně obchodníků. A tak, jako je nyní nezaměnitelná naše nabídka i služba, budeme svou barvou nezaměnitelní také my. Chceme, aby se náš nový fialový odstín stal nejen v Česku synonymem výhodného a hlavně pohodlného nakupování ve velkém,“ přibližuje Klára Tanzerová, marketingová ředitelka Košík.cz. 

Celý rebranding byl spuštěn představením faceliftovaného e-shopu. Do nových barev se v průběhu prvního pololetí převléknou kurýři i celý vozový park. Právě u aut kurýrů se nová dominantní barva prosadí nejvíce. 

Košík v nové podobě rozšíří svou působnost do nových dvaceti tuzemských regionů, dále zamíří na Slovensko a do Bulharska.

 

Zdroj a více zde.

 

kosik-cz-logo-vector

Předposlední podoba loga

 


Komentáře k článku

8. 7. 2024 14:14 amateur

v logu maj nakupni vozik a podepsané kosik...to je designfail jak svině..to jak kdyby mel rohlik místo rohlíku chleba..

24. 6. 2024 14:01 BenediktG

Špatné akcenty, špatné prostrkání mezi písmeny (moc stažené - to K má být dál od o, nepůsobí to dobře v tučné velikosti). Písmo má na můj vkus příliš střední výšku a nerozumím malé velikosti .cz. Mělo by to být vysázené ve stejné tučnosti a velikosti nebo by tam doména vůbec neměla být.

13. 5. 2024 10:21 Pavel

Ze špatné typografie do ještě horší typografie. Všechno na tomhle logu působí nedotaženě a rozpracovaně. Vůbec se nepovedlo.

23. 4. 2024 09:28 Pavel

To inverzni logo na dodavce vypada jak otoceny smajlik s vyplazenym jazykem, zamer? :)))

19. 4. 2024 19:28 ondrej

nejak tu zmenu nechapu, Vizual pred redisegnem mi prijde porad relativne dobry a i presto, ze to neni top, urcite pouzitelny. Bude se mi tezko zvykat:)

19. 4. 2024 12:21 Ondřej

Ty akcenty ve slově košík vypadají divně.

19. 4. 2024 11:25 Intrus

Hm, až na to, že logo měli před rebrandingem už několik let úplně jiné :D




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.