Font

design

Výběr jazyka

cs / en

 

Know Canada

Také Kanada řeší vizuální styl na podporu cestovního ruchu. Podívejte se, jak v kampani představující Kanadu pracují s vlajkou a sloganem. Namísto známého javorového listu umisťují mezi červené pruhy fotografie různých kanadských zajímavostí – dozvíte se, že Pamela Anderson je kanadská herečka nebo že v Americe tak oblíbené arašídové máslo vymysleli Kanaďané…

      

Jednoduchý nápad a funguje.

Zdroj a více zde.

Jak se vám tento koncept líbí? Like it? :-)


Komentáře k článku

23. 7. 2012 13:25 Jirka

16. 7. 2012 10:48 Kuba

eix > ber to v klidu, jako normální reklamu, budování image, kterou v konkurenčním boji o turisty dělají i státy, regiony nebo města. A jako grafici prezentují svoje reference (dělal jsem tohle logo a tuhle knížku), i každý region si hledá reference (Pražský hrad, Pamela...).

16. 7. 2012 10:25 eix

Skvělý grafický nápad! Ovšem to přiblblé stálé nacionalistické vytahování se všech národů patří snad někam do 19. stol. ne? Už se vidím, jak sedím s Kanaďanem u piva. On: heč, my jsme vymysleli Pamelu Anderson + arašídové máslo. Já: heč, my zas lodní šroub + kontaktní čočky. Na to se pak spolu ožereme. Howgh.

13. 7. 2012 21:39 Štěpán Soukeník

Tohle se mi líbí moc.

13. 7. 2012 13:51 jack

Tohle je paráda. Perfektně to funguje!

13. 7. 2012 13:04 Font

Díky Honzo za upřesnění. Více info a autor viz odkaz.

13. 7. 2012 12:58 Honza

Font: Ne, neřeší. Tohle není práce pro žádnou oficiální kanadskou organizaci, ale jedna ze série teoretických redesignů které vyhlašuje Studio 360. Je to skvělá práce, ale bohužel jen pro grafické blogy. Z tohoto postu bych pochopil, že jde o novou destinační značku Kanady a trochu se obávám, že to tak chápete i vy.

Mimochodem, slušelo by se zmínit alespoň autora, ne?




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.