Font

design

Výběr jazyka

cs / en

 

Invia mění po 10 letech firemní design i logo

Cestovní agentura Invia, která je jedničkou na českém trhu v prodeji online zájezdů, spustila ve čtvrtek 20. června svůj nový firemní design. Nová korporátní identita v sobě zahrnuje zejména změnu loga společnosti, které se proměnilo poprvé po 10 letech.

Pro marketingové potřeby cestovní agentury však vznikly také originální ilustrace, jejichž prvky se budou nyní objevovat napříč firemními materiály.
Nejpodstatnější změnou redesignu cestovní agentury je zejména evoluce loga. Bylo vytvořeno studiem Loom On The Moon, které se podílí mimo jiné například i na tvorbě a realizaci nového vizuálního stylu České televize. Hlavním cílem bylo omlazení grafické identity a srozumitelnost komunikace značky Invia.

„Důvody, které nás vedly k výměně loga, byly primárně grafického a typografického rázu. Jednalo se zejména o změnu fontu a odstranění ostatních rušivých elementů… Těmi byly například fajfka či dodatek .CZ,“ vysvětlil Michal Tůma, vedoucí marketingového oddělení cestovní agentury Invia.
Proměna loga společnosti Invia byla pouze jedním z mnoha prvků nově vytvořené korporátní identity. Speciálně pro potřeby agentury vznikly totiž také originální ilustrace. Proces zavádění změn bude probíhat postupně. Veřejnost mohla již v druhé polovině června zaregistrovat změny v on-line komunikaci, kam patří web či jednotlivé bannery. Dále dojde k úpravě takzvaných off-line materiálů a vnější i vnitřní podoby poboček.
„Změna designu rozhodně neznamená, že od zítřka začne platit zákaz používání materiálů se starým logem, které je například na letácích či vizitkách. Vše bude postupně nahrazováno. Doufáme, že se bude nový styl líbit a že si na něj naši zákazníci rychle zvyknou,“ dodal Michal Tůma z cestovní agentury Invia.

zdroj a více zde.




Nová značka s názvem částečně ukrytým za mořskými vlnami  (ev. v zimě to asi mohou být pro změnu hory) se nám líbí, je čistá a lze ji přiřadit k tzv. „Clever“ logům, stejně jako např. známou značku NASA, kde je název pro změnu vtipně schován za Měsícem (nebo Zemí).

 

Drobný facelift provedla před časem i cestovní kancelář Canaria Travel.

Dole vidíte dva nerealizované návrhy agentury Butterflies & Hurricanes. Více zde.

 

Jak se vám změna líbí?


Komentáře k článku

12. 4. 2016 16:56 RS

není to jako nivea, ale jako logo města Mělník

22. 8. 2013 14:57 blecha

Nové logo je rozhodně jednodušší a zapamatovatelnější, ale mě neustále ruší, že písmena vypadají jako by se houpala (vím že je to způsobené tou vlnou, ale působí to na mě disharmonicky. A ano, také mi neskutečně připomíná Niveu.

1. 7. 2013 21:57 Petr Staníček

V prvé řadě je to ošklivé.

1. 7. 2013 18:54 honza

jednoduche, napadite, pekne... osobne bych ale zvolil trochu jiny font, a hlavne odstin modre, tento sedi vic k financnimu sektoru

1. 7. 2013 15:30 Hanka

Mě to zas na první pohled připomnělo Facebook, ale ta Nivea sedí ještě víc :) U "cestovky" bych čekala něco uvolněnějšího, oblejšího...

1. 7. 2013 15:22 robert

taky me první napadla NIVEA kdyz jsem to videl

1. 7. 2013 15:14 wgx

myšlenka o.k., provedení není ale vůbec povedené, souhlas s jmby viz. níže, tvoje vylepšení na mě působí mnohem ucelenějším dojmem

1. 7. 2013 09:51 JK

Nevim proc to ve mne evokuje NIVEU.

28. 6. 2013 12:41 jmby

nápad dobrý, ale použil bych výraznější písmo. Nějak takto:
http://www.jmby.info/invia.jpg

- ačkoliv to už pomalu začíná připomínat logo "Hledá se Nemo", možná proto zvolili to, jaké zvolili :-)

28. 6. 2013 10:57 ...

myslím, že to značce hodně pomohlo, za mě +




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.