Fanta…stický redesign

Fanta z rodiny produktů společnosti Coca-Cola bude implementovat novou identitu, navrženou studiem Office ze San Franciska. Tento nápoj, který má více než 70 různých příchutí, je v Evropě dostupný od 40. let a ve Spojených státech byl představen r. 1960.
Zákazníci, obzvláště teenageři, si často Fantu asociují se štěstím a zábavou s přáteli a rodinou. Pozitivní obraz je dán humornou a hravou povahou značky, která jde ruku v ruce s jasnou barvou a výraznou ovocnou chutí limonády.
Nová identita od studia Office
Jak vysvětlují na svých stránkách, studio Office vytvořilo množství flexibilních prvků ve formě vizuálního slovníčku hravých ilustrací, tvarů a barev, které mohou být poskládány mnoha různými způsoby, podle požadovaného sdělení, cílové skupiny a dostupných druhů.
Starý i současný vzhled Fanty přesně zapadá do trhu s nealko nápoji – je barevný, výrazný a živý, je postaven na kudrlinkách a vířivých pozadích, které poutají pozornost. Na rozdíl od toho je nová identita více soudržná a je více zřejmé, co prodává (pomeranče!). A co je nejdůležitější – je odlišná, rozmanitá a více přizpůsobivá.
O identitě limonád jsme psali ve Fontu 77.
Komentáře k článku
24. 6. 2024 14:50 BenediktG
12. 10. 2008 18:34 pekka
12. 9. 2008 23:01 pidr
Ta stara identita? Tak sa uz dnes predsa nerozprava... "starosloviencina grafickeho designu".
Zmena v pravy cas...