Font

design

Výběr jazyka

cs / en

 

Fanta…stický redesign

 

Fanta z rodiny produktů společnosti Coca-Cola bude implementovat novou identitu, navrženou studiem Office ze San Franciska. Tento nápoj, který má více než 70 různých příchutí, je v Evropě dostupný od 40. let a ve Spojených státech byl představen r. 1960.

Zákazníci, obzvláště teenageři, si často Fantu asociují se štěstím a zábavou s přáteli a rodinou. Pozitivní obraz je dán humornou a hravou povahou značky, která jde ruku v ruce s jasnou barvou a výraznou ovocnou chutí limonády.

Nová identita od studia Office

Jak vysvětlují na svých stránkách, studio Office vytvořilo množství flexibilních prvků ve formě vizuálního slovníčku hravých ilustrací, tvarů a barev, které mohou být poskládány mnoha různými způsoby, podle požadovaného sdělení, cílové skupiny a dostupných druhů.

Starý i současný vzhled Fanty přesně zapadá do trhu s nealko nápoji – je barevný, výrazný a živý, je postaven na kudrlinkách a vířivých pozadích, které poutají pozornost. Na rozdíl od toho je nová identita více soudržná a je více zřejmé, co prodává (pomeranče!). A co je nejdůležitější – je odlišná, rozmanitá a více přizpůsobivá.

O identitě limonád jsme psali ve Fontu 77.




Komentáře k článku

24. 6. 2024 14:50 BenediktG

Lepší

12. 10. 2008 18:34 pekka

moc dobré, zábavné a svěží!!

12. 9. 2008 23:01 pidr

Pekne, Fanta podla dnesneho grafickeho jazyka. Svieza, letna, zabavna, uvolnena...
Ta stara identita? Tak sa uz dnes predsa nerozprava... "starosloviencina grafickeho designu".

Zmena v pravy cas...

11. 9. 2008 14:31 Pet

uplne v pohode...

5. 9. 2008 23:13 martina

jo, taky myslím, že to má hlubší smysl....pomeranč :)

5. 9. 2008 08:56 Mo.

Líbí!

4. 9. 2008 10:36 onicem

u mě dobrý

4. 9. 2008 07:19 yawn

parádička

3. 9. 2008 23:45 Martin John

Comeback 60. let a Špijóna Austina P. jak vyšitá, enem ten font působí pozdně socialistickým OVOCE Z LENINA... :-))) 7/10

3. 9. 2008 17:48 Martin Gross

Mne páči :)




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.