Font

design

Výběr jazyka

cs / en

 

Euro v novém

Několikaměsíční projekt konečně venku: redesign týdeníku Euro. Nová grafika, nová struktura, nový obsah. Spolu s týdeníkem změnilo tvář i vydavatelství Euronews, a. s., elektronický zpravodaj Euro24 a také startuje reklamní kampaň "Nečtěte Euro!", kterou připravila agentura Adwood.

 

Autorem nového vizuálního stylu a loga je grafické studio Marvil, oznámilo vydavatelství.
„Snažili jsme se Euro po grafické stránce co nejvíce odlehčit, učinit ho čtenářsky přitažlivějším a současně vytvořit unikátní design, kterým se Euro na první pohled odliší od všech ostatních titulů," popisuje Vojtěch Jirků, generální ředitel Euronews.
Novou podobu Eura podpoří reklamní kampaň založená na sloganu „Nečtěte týdeník Euro". Dosud Euro používalo třeba slogan „Je dobré vědět".

Zdroj: www.marvil.cz


Komentáře k článku

17. 6. 2011 14:42 veronika

super! bez výtky.

16. 6. 2011 09:28 stoupa.bat

dle mého názoru to nesplnilo zadání,
tuctovej časák, nějak mě nenadchl, hlavně mě ten tučný kulatý nápis irituje...

myslím si, že lehčí facelift starého loga by měl lepší efekt, Euro sem čas od času četl, pro je ho články, ale teď to na mě působý jako obyčejný bulvár...

13. 6. 2011 14:09 Tomas Novotny

silna inspirace Monoclem

12. 6. 2011 02:30 honza | visualscream.net

Je to dobré. Akorát layout přední strany trochu evokuje Respekt. Ale i tak, čistá práce, respekt :)

11. 6. 2011 22:53 Lostindream

Povedená změna. S vyrovnáním znaků souhlasím s Danem.

10. 6. 2011 11:42 Jakl

Co je to za font?

10. 6. 2011 11:12 petr

JaK>
to ale snad mělo platit jen pro mobilní operátory...

10. 6. 2011 10:27 JaK

docela by mě zajímalo, jak to bylo s tím Vodafone – registrací ochranné známky jejich červeného odstínu barvy u Ůřadu průmyslovévo vlastnictví. To by byl fór, kdyby už nikdo jiný nesměl používat červenou. :)

10. 6. 2011 10:24 Ondřej

To je zas chytráckejch keců. Vypadá to dobře. Nazdar

10. 6. 2011 00:40 Petr

Svým způsobem mi připomíná HitlerJungen.

9. 6. 2011 18:37 * Karel *

Je to pěkné, podařené. Kroužek má být asi jen takový zajímavý detail, který to oživuje a dá se s ním dále pracovat — viz náhled titulky — tuším tam číslo 24, a na webu www.euro24.cz je vidět favikona v podobě bílého "e" v červeném kruhu. Je sice pravda, že většina časopisů používá v logu červenou barvu, ale na druhou stranu by se zde jednalo o příliš velkou změnu, kdyby spolu s tvarem, změnili i barevnost. Navíc pro EURO je ta červená už docela v povědomí. Možná je trochu nevýhodou, že to nyní díky zvolenému písmu bude vypadat, jako by časopis patřil do područí MF DNES... Jinak ohledně napojování a vyrovnaní znaků souhlasím s Danem.

9. 6. 2011 16:38 cadis aType

V tomhle s Danem souhlasim. Pusobi to celistve.

9. 6. 2011 16:19 Dan

Berni : to je blbost. Nejde o to, jestli se neco dotyka nebo ne, jde opticke vyrovnani znaku. A to je tady dobre.

9. 6. 2011 14:04 honza

Nechápu proč, když se chtějí na první pohled odlišit od ostatních, mají červené logo. Všechny časopisy mají červené logo...
Jinak souhlas s Bernim, to napojení - nenapojení je rušivé.

9. 6. 2011 13:56 Berni

Určitě lepší, než původní, ALE vůbec mi nesedí napojení písmen. Když je O napojeno na R, proč E není napojeno na U? takhle to vídím jako E uro, což nevím co má znamenat. Rovněž nechápů smysl kolečka za písmenem O. Nejspíše se jedná o tečku, ale nechápu její umístění ani smysl.




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.