Euro v novém
Několikaměsíční projekt konečně venku: redesign týdeníku Euro. Nová grafika, nová struktura, nový obsah. Spolu s týdeníkem změnilo tvář i vydavatelství Euronews, a. s., elektronický zpravodaj Euro24 a také startuje reklamní kampaň "Nečtěte Euro!", kterou připravila agentura Adwood.
Autorem nového vizuálního stylu a loga je grafické studio Marvil, oznámilo vydavatelství. „Snažili jsme se Euro po grafické stránce co nejvíce odlehčit, učinit ho čtenářsky přitažlivějším a současně vytvořit unikátní design, kterým se Euro na první pohled odliší od všech ostatních titulů," popisuje Vojtěch Jirků, generální ředitel Euronews. Novou podobu Eura podpoří reklamní kampaň založená na sloganu „Nečtěte týdeník Euro". Dosud Euro používalo třeba slogan „Je dobré vědět".
Zdroj: www.marvil.cz
Komentáře k článku
17. 6. 2011 14:42 veronika
16. 6. 2011 09:28 stoupa.bat
tuctovej časák, nějak mě nenadchl, hlavně mě ten tučný kulatý nápis irituje...
myslím si, že lehčí facelift starého loga by měl lepší efekt, Euro sem čas od času četl, pro je ho články, ale teď to na mě působý jako obyčejný bulvár...
13. 6. 2011 14:09 Tomas Novotny
12. 6. 2011 02:30 honza | visualscream.net
11. 6. 2011 22:53 Lostindream
10. 6. 2011 11:42 Jakl
10. 6. 2011 11:12 petr
to ale snad mělo platit jen pro mobilní operátory...
10. 6. 2011 10:27 JaK
10. 6. 2011 10:24 Ondřej
10. 6. 2011 00:40 Petr
9. 6. 2011 18:37 * Karel *
9. 6. 2011 16:38 cadis aType
9. 6. 2011 16:19 Dan
9. 6. 2011 14:04 honza
Jinak souhlas s Bernim, to napojení - nenapojení je rušivé.