Design obalů produktů Heinz
Vážení přátelé, dovoluji si Vám zaslat první tiskovou informaci k výtvarnému projektu HEINZ ART - Budoucnost designu inspirovaná tradicí, který společně pořádají potravinářská společnost Heinz s Vysokou školou uměleckoprůmyslovou v Praze. Smyslem projektu je inovace designu Heinz a zároveň oslava tradice značky v rámci jejího letošního 140. výročí.
Ilustrační obraz Orly Walsh (Rubberduck Ketchup), která se inspirovala lahví od kečupu Heinz pro své pop-artové obrazy
Na čtyři desítky studentů ze tří ateliérů designu výrobků z Prahy a Zlína představí nové trendy v designu ve svých návrzích řešení designu obalů produktů Heinz i nových vizualizací společnosti od 5. do 28. června 2009 v rámci Artsemestru´09 v Galerii VŠUP, nám. Jana Palacha 80, Praha 1.
Hezký den přeje, Petra Panenková
oddělení vnějších vztahů / public relations
Vysoká škola uměleckoprůmyslová v Praze
www.vsup.cz
Tisková zpráva ke stažení zde (DOC 786.5 KB).