Font

design

Výběr jazyka

cs / en

 

Časopis PROFIT v nové podobě

 

Dnes vychází časopis PROFIT v nové grafické i obsahové podobě…

Profil časopisu se zúží na ryze ekonomická témata. K novým rubrikám patří „To nejlepší z webu“, v níž bude PROFIT každý týden přinášet výběr toho nejlepšího, co se na tuzemských ekonomických portálech za daný čas urodilo. A v rubrice „Senior vs. junior“, kterou PROFIT připravuje ve spolupráci s New York Times, se laureát Nobelovy ceny za ekonomii Paul Krugman střetává s některým z mladých a nadějných českých ekonomů z okruhu tuzemské odnože amerického Ludwig von Mises Institute.

          

          podoba z roku 2006                                             2009                                               dosavadní podoba


Časopis PROFIT změnil v průběhu doby svou vizuální identitu již několikrát, otázkou zůstává, nakolik jde vždy
o změnu k lepšímu…

Zdroj a více zde.

Článek o změně layoutu v roce 2009 si můžete prohlédnout zde.


Komentáře k článku

6. 4. 2012 16:00 alice

Pokud jde o design, Profit vždycky byla ukázka toho nejhoršího, co se v našich vodách urodilo. V této tradici zdá se pokračuje.

4. 4. 2012 12:15 davidkotulan

No podle mě by měla obálka zaujmout, nejde totiž o stávající čtenáře, ale o nové čtenáře (stávající koupí/předplatí ať má obálku jakoukoliv).
Tudíž je design docela nepovedený a souhlasím s National, který to má tedy hezčí. Je až zajímavé kolik designerů/grafiků se v Čechách bijí do prsou jak jsou nejlepší, ale výsledky bohužel vidět nejsou.
Za mě palec dolů a doufám že sazba už je lepší než obálka…

4. 4. 2012 00:09 haha

tak proti euru a trochu i ekonomu je to odvárek z odžezků grafiky konce devadesátek...

3. 4. 2012 12:17 AlesV

Citelna inspirace Forbesem je videt, ale alespon se snazi...

2. 4. 2012 12:44 Čenda

Na první pohled na mě obálka působí jako takový ekonomický National Geographic :) Škoda té použité fotky alá laciný vector art...




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.