Časopis PROFIT v nové podobě
Profil časopisu se zúží na ryze ekonomická témata. K novým rubrikám patří „To nejlepší z webu“, v níž bude PROFIT každý týden přinášet výběr toho nejlepšího, co se na tuzemských ekonomických portálech za daný čas urodilo. A v rubrice „Senior vs. junior“, kterou PROFIT připravuje ve spolupráci s New York Times, se laureát Nobelovy ceny za ekonomii Paul Krugman střetává s některým z mladých a nadějných českých ekonomů z okruhu tuzemské odnože amerického Ludwig von Mises Institute.
podoba z roku 2006 2009 dosavadní podoba
Časopis PROFIT změnil v průběhu doby svou vizuální identitu již několikrát, otázkou zůstává, nakolik jde vždy
o změnu k lepšímu…
Zdroj a více zde.
Článek o změně layoutu v roce 2009 si můžete prohlédnout zde.
Komentáře k článku
6. 4. 2012 16:00 alice
4. 4. 2012 12:15 davidkotulan
Tudíž je design docela nepovedený a souhlasím s National, který to má tedy hezčí. Je až zajímavé kolik designerů/grafiků se v Čechách bijí do prsou jak jsou nejlepší, ale výsledky bohužel vidět nejsou.
Za mě palec dolů a doufám že sazba už je lepší než obálka…