Font

design

Výběr jazyka

cs / en

 

Blíží se letošní MFF KV

V prvním červencovém týdnu se opět otevřou brány karlovarského filmového festivalu. Jak se vám líbí letošní vizuál, který již můžete spatřit na venkovních reklamách?

 

Jiří Bartoška představil na tiskové konferenci plakát 46. Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. Autory jsou Zuzana Lednická a Václav Jirásek (Studio Najbrt).

Více zde nebo na stránkách studia Najbrt, kde naleznete i plakáty k minulým ročníkům.

 


Komentáře k článku

22. 6. 2011 11:30 Čenda

Za mě zbytečně velká avantgarda na úkor sdělení, které bych si raději osobně ověřil i na jiném kanálu :-) Pro někoho bude ale určitě osvícením...

21. 6. 2011 15:20 stope

Hmm...nevyluštil jsem to... Kdy že se koná ten veletrh osvětlovací techniky?

20. 6. 2011 17:09 martin groch

ja poznam aj inych ludi ako grafikov a kazdy to pochopil a pokial viem tak existuje aj alternativna a dajme tomu citatelnejsia verzia (vsimol som si napr v reflexe..) takze mozno to maju rozdelene podla cielovych skupin..v kazdom pripade veta "Jakoby mizel klasický plakát a všechno se muselo někam promítat, trhat, zapalovat." mi pride ako vystrihnuta z 90 rokov a myslim ze uz vobec neplati vo svete ale aj u nas najdete aj plagaty velmy jednoduche,modernisticke,klasicke,komercne,blbe atd atd... (len tak trepem vseljake vseobecne definicie...nemam pocit ze by sa klasicky plagat niak rozdroloval... je ale fakt ze ludia (vseobecne ) su dnes schopny vnimat omnoho "roztriestenejsie" "experimentalnejsie" alebo "antiestetcike" plagaty a vobec grafiku daleko pozornejsie a su schopny porozumiet veciam ktore by pred 30 rokmy zniesol malokto (mozno iba grafici...) na druhej strane nieje pravda ze by plagaty boli vzdy iba velke tucne pismoa vyrazna grafika ..ani slavny cesky plagat a polsky nieje vzdy na prvi pohlad zrozumitelny a nevipoveda explicitne o filme ...

20. 6. 2011 17:09 martin groch

ja poznam aj inych ludi ako grafikov a kazdy to pochopil a pokial viem tak existuje aj alternativna a dajme tomu citatelnejsia verzia (vsimol som si napr v reflexe..) takze mozno to maju rozdelene podla cielovych skupin..v kazdom pripade veta "Jakoby mizel klasický plakát a všechno se muselo někam promítat, trhat, zapalovat." mi pride ako vystrihnuta z 90 rokov a myslim ze uz vobec neplati vo svete ale aj u nas najdete aj plagaty velmy jednoduche,modernisticke,klasicke,komercne,blbe atd atd... (len tak trepem vseljake vseobecne definicie...nemam pocit ze by sa klasicky plagat niak rozdroloval... je ale fakt ze ludia (vseobecne ) su dnes schopny vnimat omnoho "roztriestenejsie" "experimentalnejsie" alebo "antiestetcike" plagaty a vobec grafiku daleko pozornejsie a su schopny porozumiet veciam ktore by pred 30 rokmy zniesol malokto (mozno iba grafici...) na druhej strane nieje pravda ze by plagaty boli vzdy iba velke tucne pismoa vyrazna grafika ..ani slavny cesky plagat a polsky nieje vzdy na prvi pohlad zrozumitelny a nevipoveda explicitne o filme ...

20. 6. 2011 06:27 jn

kreativní, ale mám pocit, že to není funkční.. kdybych nevěděl oč jde, tak by se mi to asi nepodařilo jen tak rozluštit.. pokud tvůrci vsází na to, že lidi u plakátku zastaví jejich zvědavost, tak si myslím, že se trochu přepočítali.. je to taková grafika pro grafiky.. já tedy asi palec dolu :(

18. 6. 2011 19:40 bert

Hezké, ale promiňte, nedá se to přečíst. Možná že grafičtí designéři jsou nakloněni tomu, aby se zastavili a pečlivě zkoumali co že je to tedy za datum, ale obyčejný člověk na ulici ne.
Jakoby mizel klasický plakát a všechno se muselo někam promítat, trhat, zapalovat.

18. 6. 2011 15:01 martin groch

super !....

17. 6. 2011 15:37 D

Líbi




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.