Agrozet představil novou vizuální identitu
Agrozet, jeden z největších českých prodejců zemědělských strojů a náhradních dílů, se po více než 60 letech od založení rozhodl zmodernizovat svou vizuální identitu a přizval ke spolupráci renomované grafické studio Dynamo design.
Cílem této změny je nejen přizpůsobení se současným trendům, ale především lepší vyjádření hodnot, které Agrozet reprezentuje – kvalitní služby, osobní přístup a moderní technologie, které nabízí svým zákazníkům.
Nové logo přiznává návaznost na tradici, je ale modernější, čitelnější a praktičtější pro aplikace na všech úrovních od kapoty traktoru až po sociální sítě. Spolu s úpravou firemních barev, piktogramy i dalšími prvky vizuálního stylu umožní sjednotit prezentaci značky a přiblížit ji dalším generacím zákazníků.
Odhodlání pomáhat zemědělcům efektivně, udržitelně a zodpovědně hospodařit se promítlo i do sloganu, který bude značku Agrozet nově provázet – Zemědělci strojem i duší.
V průběhu následujících měsíců budete nový vizuální styl aplikován v celé prezentaci spol. Agrozet – na webu, ve střediscích firmy, na vozidlech, firemním oblečení, vizitkách a dalších materiálech.
Komentáře k článku
2. 4. 2025 23:10 Honza
No a podobnej pocit mám z této identity. Je taková - jak to vyjádřit - těžká, hutná. Nicméně k zemědělským strojům docela sedí.