Font

archiv

Výběr jazyka

cs / en

 

VisualWorkshop 2009

24.–28. září 2009 se uskuteční pětidenní workshop zaměřený na techniky a postupy komerční vizuální tvorby na profesionální úrovni. Jedná se o přednášky a prezentace praktických ukázek z oblasti současné reklamní tvorby. Nyní za ještě výhodnější ceny.

Workshop bude rozdělen do tří různě zaměřených bloků. Blok A, který bude určen pro středně pokročilé ilustrátory, freelancery, grafiky a fotografy, bude ze začátku zaměřen na otázky kreativního marketingu a komunikace s klienty, následně se bude zabývat tvorbou komerčních storyboardů a kreseb. V bloku B se středně pokročilí digitální výtvarníci, pro které je primárně tento blok určen, naučí techniky a postupy v komerční vizuální tvorbě a také jak vytvářet působivé reklamní vizuály a ilustrace. Blok C ocení převážně fotografové a kreativní grafici. Je totiž zaměřen na fashion fotografii a fotopostprodukci, pokročilé montáže a matte painting.

Na základě četných požadavků zájemců o jednotlivé dny byly upraveny ceny. Díky tomu, že je nyní možné od ceny odečíst DPH, lze jednodenní účast pořídit již za 1 900 Kč. Nově se tedy můžete zúčastnit workshopu za tyto ceny:

1 den - 3 000 Kč

2 dny - 5 000 Kč

3 dny - 6 500 Kč

4 dny - 8 000 Kč

5 dní  - 9 500 Kč

ceny jsou bez DPH

 

Přednášející jsou skuteční profesionálové a mistři svého oboru – výrazný módní fotograf Vašek Širc, reklamní ilustrátor, matte painter a postprodukční výtvarník Tomáš „Temüjin“ Müller a zakladatel a vůdčí osobnost ateliéru DRAWetc Vladimír Strejček. Workshop se bude konat v kongresovém sálu Studijního a informačního centra České zemědělské univerzity (SIC ČZU) – Kamýcká 129, Praha 6 – Suchdol. Více informací včetně podrobného programu a ukázek naleznete na www.visualworkshop.cz.

 

Ještě před začátkem semináře jsme položili několik otázek Vladimíru Strejčkovi:

1. Co bylo podnětem pro realizaci workshopu?

V poslední době se vyrojily workshopy které pokrývají vždy jen určité úzké spektrum, nejsou dle mého názoru komplexní a nejdou moc do hloubky.

Proto jsme se rozhodli udělat opravdovou edukativní masáž, která vyčerpávajícím způsobem pokryje vizuální tvorbu od prvotního papírování, skicování, kreslení, přes náročné montáže, mattepainting až po focení a finální postprodukci. A ne v jednom dni, ale pěkně postupně v blocích které dohromady dají pěkných pět dnů. Navíc některé disciplíny budou v našem workshopu lidem vysvětleny zřejmě poprvé, storyboardy se tu například nikdo ještě nezabýval.

A jak jsem někde četl, není lepší šance kde si honit triko ;))

2. Nebojíte se, že si "vychováte" konkurenci? Přeci jen předáte své znalosti, které aktivně využíváte např. při vedení DrawEtc., několika desítkám lidí.

Nebojím se že si vychovám konkurenci, protože absolvování jednoho workshopu vám určitě pomůže s mnoha věcmi, ale naznamená to že přeskočíte mnoho let budování a piplání studia jak jsem si tím prošel já. Je ale pravda, že kdybych v roce 2002 navštívil visualworkshop v té podobě kterou teď připravujeme, že bych se vyvaroval mnoha omylů a určitě by to mojí práci zrychlilo.

3. Na kterou část svého bloku se nejvíc těšíte?

každý den večer bude taková volná dvouhodinovka kde místo pro diskuzi, lidi budou moci klást otázky, ukazovat své práce a konkrétně se ptát co dělají dobře a naopak. A na tuhle část se těším nejvíc. Navíc se ozvalo už několik schopných lidí, které znám, že navštíví můj jednodenní blok A, a já jsem opravdu zvědavý jak ocení moji práci v průběhu dne.

4. Na kterou přednášku ostatních přednášejících se těšíte?

Já určitě navštívím dvoudenní blok B Tomáš Müllera. Když si na webu přečtete co všechno tam bude probírat, tak i když denně koriguju práce ilustrátorů i airbrushistů, tak natuty se tam dozvím něco z čeho mi klesne čelist. Navíc když chci po Tomášovi aby mi občas nějaký ten jeho trik ukázal, tak na mě ve studiu nemá čas a tady si ho na mě bude muset udělat :) ... takže budu v první řadě s tužtičkou a bločkem!

5. Kolik lidí se podílí na realizaci semináře? 

Tomáš Müller, Vašek Širc a já máme na starost obsah workshopu, produkčně tomu velí Martina Tůmová a k ruce ještě máme Janinu Žďánskou a na papírování Janu Strejčkovou (ne, není to moje žena, nabrnkla si mého bratra ;))

6. Kolik času Vám celkem seminář zabere?

Asi 2 dny mi zabraly první přípravy, pak jsem to předal Martině aby se o to produkčně postarala. Samotná příprava mého bloku zabere cca 5-7 dní, možná i více. A teoretická příprava zabrala 7 let :))) 

7. Příjdou na seminář i Vaši klienti? Mohli by Vám pak lépe mluvit do práce... :-)

Já doufám že příjde co nejvíce klientů, aby lépe poznali obsah naší práce a věděli že když si vyžádají naročný vizuál do druhého dne že to není taková sranda jak si mnohdy myslí. A konstruktivní připomínka od člověka/klienta který se v problematice alespoň zhruba vyzná může v pracovním procesu být i k užitku. takže vzdělaní klienti jsou náš cíl!!!! 


Komentáře k článku

9. 9. 2009 15:09 Monika Beitlová

Mě tahle akce neuvěřitelně láká, ale s výdaji tímto směrem mám momentálně smůlu, možná aspoň ten blok A za vydatného přispění rodinky jako předčasný vánoční dáreček...




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.