Font

archiv

Výběr jazyka

cs / en

 

Marty Neumeier a konference Brand´s New Day

V úterý 6. listopadu se bude konat v Biu Oko v Praze konference pro odbornou veřejnost, jejímž hlavním řečníkem bude brandingový guru Marty Neumeier. Na ni bude navazovat ve dnech 7.–8. 11. dvoudenní wokshop pro majitele, ambasadory a správce značek (NTK).

Marty Neumeier je autor knih věnovaných budování úspěšných značek a ideový lídr v oblasti brand strategie. Jeho zkušenosti, prověřené vyspělým trhem a klienty, jako je Apple, HP, Eastman Kodak, doplní svými příspěvky vybraní majitelé českých firem, kteří se svými značkami obstáli i ve světové konkurenci.

Ve své prezentaci s názvem „13 mýtů brandingu“ Marty Neumeier podrobí zkoušce vaše představy o brandingu, marketingu, designu a inovaci. Jak funguje značka? Proč společnosti existují? Kdo je konkurence? Jak můžete inovovat? Pokud dokážete jasně a jednoduše odpovědět na tyto otázky, otevře se vám svět strategického brandingu dokořán. Martyho živě ilustrované vystoupení a cvičení vás vybaví principy, které můžete začít uvádět do praxe v nejbližší pracovní den.

Přednáška bude v angličtině s překladem do češtiny. Po skončení konference proběhne autogramiáda.

Knihy Martyho Neumeiera, zdroj: marty-neumeier.cz

 

Konferenci Brand´s New Day odstartuje Vilém Rubeš s trefným tématem "Selský rozum jako metoda budování brandu". Zajímavostí také je, že poprvé na takto odborné bázi vystoupí ambasador značky Horsefeathers, jediný český výrobce "boardového" oblečení, který prorazil do světa – spolumajitel značky Hanuš Salz s tématem "Horsefeathers do it better".  A do třetice - doslova exkluzivní téma bude mít Jana Studničková za značku Sazka - protože Sazka svůj příběh značky ještě nikdy veřejně neprezentovala.

 

Řečníci:
STANISLAV BERNARD, spolumajitel pivovaru Bernard
JAKUB PETŘINA, marketingový ředitel Air Bank (Jak vybudovat banku, kterou mají lidi rádi)
JANA STUDNIČKOVÁ, ředitelka divize obchod a marketing, Sazka, a.s. (Nová Sazka: vítěz bere všechno)
PAVLÍNA HOROVÁ, Marketing manager ve společnosti Linet spol. s r.o. (Budování české značky na zahraničních trzích)
JAN ZEMAN, spolumajitel Biopekárny Zemanka (Značka začíná vnitřním přesvědčením)
VILÉM RUBEŠ, Brand Consultant / Creative Director Statue s.r.o.

 

6. 11. 2012                 konference Brand´s New Day, BIO OKO, 9:30-15:00

7. 11.–8. 11. 2012     dvoudenní workshop pro majitele, ambasadory a správce značek
                                      NTK, oba dny 10:00-17:00

 

Bližší informace o celé akci jsou zde.


Komentáře k článku





Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.