20. seminář UGD: online správa corporate designu
15. prosince 2011; po skončení přednášky následuje vánoční večírek UGD otevřený každému.
Seminář Lumíra Kajnara představí možnosti online správy a distribuce corporate identity a zmíní výhody i nevýhody existujících řešení. Popíše dostupné funkce i ceny českých i zahraničních online nástrojů a zaměří se také na projekt OpenBrand, na jehož vzniku se významně podílel.
Online manuály existují od devadesátých let, kdy si brandingové agentury a velké korporace nechaly naprogramovat první aplikace na sdílení prvků CI. Jedná o velmi drahé, na míru zpracované databáze.
Dnes působí na internetovém trhu univerzální systémy v různých podobách. Často se ovšem jedná o marketingový obal obyčejné úschovny.
Na internetu najdete několik takových aplikací (např. brandfm.com nebo brandregard.com). V Česku nabízí svůj systém studio Anfas a Touch Branding. OpenBrand.com vyvíjí nástroje speciálně určené pro komplexní práci s logem, barvami, písmem, fotogaleriemi a produkci stovek prvků identity.
Hub Praha, Drtinova 10, 150 00 Praha 5
Vstupné je 200 Kč, studenti 100 Kč (platí se při vstupu), členové UGD mají vstup zdarma.
Je doporučeno rezervat si místo prostřednictvím formuláře (pomůžete tak zajistit dostatečný počet míst k sezení). Účastníci semináře souhlasí s tím, že videozáznam z akce může být zveřejněn.
Seminář pořádají Unie grafického designu a Hub Praha.