Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

UGD pomohla Nymburku vybrat novou vizuální komunikaci 5. 1. 2018

Do nového roku vstoupilo město Nymburk s novou vizuální identitou, která vzešla z vyzvané neanonymní soutěže. Jejím vítězem se stalo grafické studio Colmo.

více »

SŽDC má problém s novým logem 3. 1. 2018

Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) zatím proti původním plánům nezačala plně používat své nové logo, které představila loni v polovině roku. Důvodem je prý spor o autorství loga při jeho zapisování u Úřadu průmyslového vlastnictví (ÚPV).

více »

Podivné logo šachistické :) 27. 12. 2017

Organizátoři nastávajícího Mistrovství světa v šachu zveřejnili logo šampionátu, moc se ale nepovedlo… Schematické zobrazení dvou postav hráčů, které sedí příliš blízko, v podstatě na sobě, vyvolalo poměrně hodně zábavy mezi uživateli internetu, ale účastníci soutěže to ostře kritizovali.

více »

Nový vizuální styl města Mělník 21. 12. 2017

Město na soutoku dvou největších českých řek změnilo své logo a do nového roku vstoupí s novou vizuální identitou. Její autorkou je grafická designérka Věra Marešová.

více »

JAMU vybrala konečně novou tvář 18. 12. 2017

Janáčkova akademie múzických umění (JAMU) jako další z brněnských vysokých škol přišla před koncem roku s novým logem a vizuálním stylem. Masarykova univerzita nedávno představila vizuál odkazující k úsporné estetice funkcionalismu. JAMU, která má dvě fakulty, si pohrává se zdvojením všech liter ve čtyřpísmenné zkratce.

více »

Masarykova univerzita rebranduje 8. 12. 2017

Zbrusu nové logo a na něj navázaný jednotný vizuální styl od Studia Najbrt zvolila brněnská Masarykova univerzita. Vybrala ho u příležitosti stého výročí a zavádět ho začne postupně v příštím roce.

více »

OC Bondy mění logo a vizuály 4. 12. 2017

Agentura TWDC Prague Petra Sznapky zvítězila v tendru na kreativní agenturu, který vypsalo obchodní centrum Bondy Mladá Boleslav skupiny CPI Property Group. TWDC v průběhu léta dokončila tvorbu nového loga, grafického manuálu, vizuálního stylu a komunikačního konceptu pro období dalších dvou let. Do praxe byly nové logo a vizuály uvedeny v listopadu. Pracoval na nich creative shop Brandfathers, který letos přešel pod křídla TWDC a jenž už s agenturou pracuje pro Olympii Teplice.

více »

Nové logo F1 na obzoru. Je to posun k lepšímu? 23. 11. 2017

Nové vedení Formule 1 přinejmenším zvažuje nasazení nového loga. Silnou indicií je registrace žádosti o uznání práva na ochrannou známku u autorit Evropské komise.

více »

Pražské Kongresové centrum odhalilo nové logo 15. 11. 2017

Po více než patnácti letech mění Kongresové centrum Praha své logo. Modré linky nahradí pestrobarevný logotyp od agentury Fast & Simple. Kromě loga se zakázka týká celé korporátní identity včetně propagačních předmětů nebo informačního systému v budově.

více »

Galerie Rudolfinum s novou koncepcí vizuální identity 7. 11. 2017

Galerie Rudolfinum má od podzimu novou koncepci vizuální identity, jejíž součástí jsou i nové webové stránky. Nově zavedený vizuální styl galerie nadále pracuje s původní značkou, která byla proporčně upravena, aby zajistila jednotnost a rozpoznatelnost všech výstupů galerie. Autorem tohoto redesignu je plzeňské Studio Petrohrad.

více »