Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Tak už i Rakousko zavádí jednotnou identitu státu 25. 5. 2018

Před pár dny představila rakouská vláda záměr standardizovat vzhled všech federálních ministerstev, včetně jejich podřízených organizací. Cílem tohoto opatření je, jak se uvádí v tiskovém komuniké, vytvořit státní, nadčasovou a moderní, vnější identitu, která má hodnotu pro seriózní image, nabízí vyšší orientaci lidí ve správě a také nemalé finanční úspory díky jednotnosti komunikace (vč. podoby webů atd.). My o těchto projektech (a chaosu u nás) píšeme již mnoho let. Budeme poslední země, která to neřeší?

více »

Zdají se vám tato loga povědomá? 24. 5. 2018

Jistá firma BioTech a.s. vytvořila virtuální nákupní centrum a umístila tam i jakési  jednotlivé obchody. Bohužel s logy vytvořenými podle známých značek (jen jiné jméno či jiný font). Možná jim to přišlo vtipné a přípustné (asi jako když si udělali Piráti logo podle loga Prahy), ale značky jsou chráněné a toto by jim ev. mohlo i kazit image. Takže je to spíš na žalobu…

více »

Národní galerie Praha má novou vizuální identitu 3. 5. 2018

Dnes proběhlo ve Veletržním paláci v Praze slavnostní vyhlášení soutěže o novou vizuální identitu Národní galerie Praha. Do soutěže bylo vyzváno deset studií, z nichž do druhého kola postoupila tři z nich (Studio Najbrt, Side2, HMS design). Vítězem se stalo Studio Najbrt.

více »

Logo nebo heraldický znak? 27. 4. 2018

 

Stejně jako u nás, řeší i v sousedním Polsku identity měst. Zajímavý projekt představilo město Rybnik, které se od pestrobarevného loga navrátilo k tradičnímu (byť samozřejmě vhodně stylizovanému) heraldickému znaku…

více »

re.volt carsharing s identitou od Hybrid Studia 19. 4. 2018

Již brzy bude možné v Praze potkat elektromobily nové carsharingové služby re.volt. Autorem vizuálního stylu je Jakub Schenker z brněnského Hybrid Studia.

více »

Vizuální identita klubu EPIC 13. 4. 2018

EPIC je moderní multižánrový hudební klub v podzemí v Revoluční ulici v Praze se zaměřením na elektronickou klubovou hudbu. Plocha 2 500 m2 je rozložena na třech patrech, z nichž dvě jsou určena pro hosty a jedno tvoří technické zázemí. Novou vizuální identitu klubu představila agentura Visualio.

více »

Halla změnila tvář 4. 4. 2018

Ve Frankfurtu nad Mohanem proběhl další ročník největšího světového veletrhu osvětlení a technologií budov Light + Building. Svá svítidla a novou vizuální identitu na něm představil i tuzemský výrobce osvětlení, společnost Halla, která loni slavila své 25. výročí na trhu. Letos se poprvé prezentovala v prestižní hale č. 3, a to v originálním stánku od Jakuba Fišera ze studia AFARCH.

více »

Hospodářská komora slaví 25 let. Představila nové logo 20. 3. 2018



Prezident HK ČR Vladimír Dlouhý během oslav 25 let novodobé historie Hospodářské komory vyzval, aby nebyl zpochybňován polistopadový vývoj. Hospodářská komora také před asi 150 hosty v Uměleckoprůmyslovém museu v Praze představila své nové logo, které bude symbolicky po celý rok připomínat výročí 25 let novodobé historie Hospodářské komory.

více »

Nová identita českého plážového fotbalu 2. 3. 2018

Český plážový fotbal se od letošního ledna pyšní novým logem a vizuální identitou. Autorem nového vizuálu je grafický designér Jan Šabach. Rozhovor s ním jsme publikovali ve Fontu č. 153.

více »

Slovácké muzeum má nové „trendy“ logo 5. 2. 2018

Zpřehlednit a ucelit vizuální výstup, to je podle Slováckého muzea hlavní důvod, proč mění své logo. Po téměř půlstoletí zaniká stylizovaný ptáček, který sloužil k prezentaci instituce. Veřejnost tak bude mít možnost lépe „číst“ a spojovat si se Slováckým muzeem desítky různorodých aktivit.

více »