Font

design

Výběr jazyka

cs / en

 

Toman Design pro české Silicon Valley 24. 7. 2017

Firmy Comprimato, Y Soft a Kiwi, mezinárodně úspěšné společnosti původem z Brna  – českého Silicon Valley – začínaly jako studentské projekty. Velmi záhy se jejich technologické inovace prosadily v globálním měřítku. Bez entuziasmu a unikátního nápadu se žádný startup neobejde, stejně jako bez unikátní vizuální image, kterou těmto třem společnostem vytvořilo grafické studio Toman Design.

více »

Nové logo SŽDC od Marvilu 23. 6. 2017

Začátkem roku vypsala státní organizace SŽDC výběrové řízení na nové grafické ztvárnění loga, jehož vítězem se stalo Studio Marvil. Vítězná podoba loga se poprvé objeví při prosincovém zveřejnění jízdního řádu pro rok 2018. Jeho implementace bude probíhat postupně během následujících let v rámci provozu, údržby a modernizace. Hodnota zakázky je 1,9 milionu Kč.

více »

Struny podzimu od Studia Najbrt 23. 6. 2017

Po roční pauze se letos v říjnu jednadvacetiletý multižánrový festival vrací s obměněným týmem a novou vizuální identitou. Martin Vácha struny rozčesal a natočil do loga S, jako mravenci len na Krtkovy kalhotky, a myšlenku dál rozvedl v obrysech písmen, které čas od času ujedou z vytyčené linie jako malý glitch, disonance nebo experiment v line-upu.

více »

43. Letní filmová škola cílí na švédskou kinematografii 30. 5. 2017

Letní filmová škola v Uherském Hradišti proběhne od 28. července do 6. srpna 2017. Bohatý program se letos mimo jiné intenzivně zaměří na Švédsko. Autory letošního vizuálu jsou Markéta Steinert a Do Hoai Nam.

více »

Německý rozhlas se inspiroval u Českého :) 19. 5. 2017

Jak se avizovalo již koncem loňského roku, Deutschlandradio konečně provedlo sjednocení identity svých stanic a zavedlo i nový společný symbol – písmeno D z vodorovných pruhů, které kritici přirovnávají k dříve podobně řešenému písmenu R pro Český rozhlas.

více »

Nová identita International Floorball Federation 9. 5. 2017

Mezinárodní florbalová federace (IFF) mění po 11 letech svou vizuální identitu. Ta vznikla ve spolupráci Českého florbalu a studia Dynamo design a bude postupně implementována do identity florbalových akcí po celém světě. Prvním velkým šampionátem, který s ní bude plně pracovat, bude právě domácí mužské mistrovství světa v příštím roce. To se uskuteční v prosinci 2018 v Praze.

více »

Sportovní zařízení města Příbram se zapojila do sdílené identity 27. 4. 2017

Logo příspěvkové organizace města Příbram navazuje na jednotný vizuální styl města, který vznikl na základě veřejné soutěže na nové logo v roce 2015. Sportovní zařízení města (SZM) je tak první vlaštovkou, která sjednotila svůj styl s identitou města Příbram.

více »

Galerie hlavního města Prahy hledá nový vizuální styl 4. 4. 2017

 

Galerie hlavního města Prahy vyhlašuje ve spolupráci s CZECHDESIGN otevřenou soutěž pro grafické designéry. Vítěz dvoukolové soutěže se stane autorem vizuální identity jedné z nejvýznamnějších výstavních institucí v České republice a získá zakázku na zpracování grafického manuálu za 400 000 Kč. Deadline podání návrhů je 22. května 2017.

více »

Ceny Czech Grand Design 2016 rozdány 22. 3. 2017

Výroční ceny Akademie designu ČR Czech Grand Design znají nové laureáty. V pražském Stavovském divadle si během včerejšího úterního ceremoniálu odnesli skleněnou korunku a tituly Designér a Grand designér roku 2016 Jakub Pollág a Václav Mlynář ze studia deFORM.

více »

Plakáty k filmu Masaryk 21. 3. 2017

Logo a keyarty teaserového a hlavního plakátu k filmu Masaryk režiséra Julia Ševčíka (Normal a Restart) zpracoval grafik Lukáš Andrle. Plakát byl nominován na cenu České filmové a televizní akademie za nejlepší filmový plakát.

více »