Font

design

Výběr jazyka

cs / en

 

Nová identita  společnosti Svoboda & Williams

logo-uvodni

Developerská společnost Svoboda & Williams vstupuje do nového roku s rebrandingem značky, která po dvou dekádách na česko-slovenském trhu bezesporu patří k těm nejvýraznějším v segmentu prémiových nemovitostí.

„Dlouhodobě budujeme značku s puncem luxusu, vizuální kvalita naší komunikace je tak pro nás naprosto stěžejní. Jsme si velmi dobře vědomi důležitosti silného loga a jednotného vizuálního stylu souznějícího s aktuálními trendy. V posledních letech se naše komunikace přesunula zejména do digitálního prostoru, proto jsme chtěli, aby rebranding značky změny reflektoval, ovšem s respektem k dosavadní tradici,“ popisuje koncept šéfka marketingového oddělení Svoboda & Williams Natálie Bartošová. 

 

akcidence

media

pismo


Logo a originální font
vytvořil pro Svoboda & Williams typograf Vojtěch Říha ze studia Superior Type, které v minulosti navrhlo typografii např. pro Luxor, Sazku či globální kampaň Nike. Brand manual mělo na starosti studio Bicepsdigital. „Prémiové značky obvykle využívají originální, na míru vytvořené písmo. Snažili jsme se poněkud protichůdné požadavky na trendovost i nadčasovost skloubit do typografie vyjadřující hodnoty značky,“ vysvětluje Říha s tím, že charakteristickým prvkem geometricky konstruovaného fontu jsou ostrá špičatá zakončení změkčená dekorativním ampersandem.

 

vila

Firma zároveň přesídlila do prvorepublikové vily v Bubenči upravené dle zdařilého návrhu architektonického ateliéru SAD.

 

Zdroj a více zde.


Komentáře k článku

29. 1. 2024 10:32 Honza

Za mě moc pěkná práce. Líbí se mi font i barevnost, celkově to vystihuje segment, jakým se firma zabývá.
Jiná věc je používání identity. V logu jsou použité minusky, ale na webu používají v názvu společnosti verzálky i kapitálky. Nevím, třeba je to OK, mě to přijde jako oslabení celkové koncepce.

26. 1. 2024 14:32 Pharell Williams

Nic moc, spis nic, v zahranici se produkuje tedy lepsi kvalita.

22. 1. 2024 19:41 ondrej

malinko mi to připomnělo nové logo Johnson&Johnson, na druhou stranu chápu, že se něco podobného nabízí a je to nejjednodušší, efektivní. Barvy moc pěkný, souhlasím s druhým Ondřejem, ampersand se povedl. Celkově ale posun k lepšímu.

19. 1. 2024 07:45 Ondřej

Ten ampersand je pěknej.




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.