Font

reklama

Výběr jazyka

cs / en

 

Dámejídlo.cz přichází s novou korporátní identitou 13. 10. 2017

Dáme jídlo.cz, online služba zprostředkovávající dovoz jídla z restaurací, zavádí při příležitosti svého pátého výročí několik novinek. Patří k nim nová korporátní identita, nový positioning a také reklamní kampaň.

více »

Plakát k novému filmu Po strništi bos 18. 8. 2017

Včera vstoupil do kin film Jana Svěráka Po strništi bos. Plakát k tomuto filmu má podle jeho autorů upoutat diváky originálním a jednoduchým vizuálem, který by vystihoval atmosféru příběhu, postaveného na stejnojmenné vzpomínkové knize Zdeňka Svěráka. Fotograf Ondřej Pýcha s grafiky Lukášem Fišárkem a Jiřím Karáskem chtěli zachytit jiskru a přirozenost, kterou hrdina příběhu Eda v podání malého Aloise Grece projevoval během natáčení.

více »

Svobodní mají nový vizuální styl 22. 3. 2017

Nový vizuální styl si nechala před volbami do Poslanecké sněmovny připravit Strana svobodných občanů (zkráceně Svobodní). Nové logo z dílny brněnského kreativního studia Davida Geče strana představila při zahájení jarní části kampaně před volbami do Sněmovny.

více »

Finále Plzeň představuje vizuální styl 3. 3. 2017

Autorem vizuální koncepce i znělky pro 30. ročník filmového festivalu Finále Plzeň je kreativní uskupení Družina v čele s režisérem Janem Látalem.

více »

Praha bude mít nové vizuály 22. 8. 2016

Hlavní město cca před týdnem představilo nové vizuály, kterými se hodlá do budoucna prezentovat. Kampaně mají cílit jak na místní obyvatele, tak na turisty. Město na jejich podobě spolupracuje s designérem Pavlem Fuksou, který v minulosti pracoval i pro amerického prezidenta Baracka Obamu. Podle opozice jsou plakáty zbytečné, ANO jen prodává prázdná hesla.

více »

UEFA EURO 2016 se blíží! 9. 6. 2016

Podívejte se na grafiku fotbalového šampionátu ve Francii i na to, jak v Německu řeší grafici herní plány (infografiku), které si můžete i stáhnout…

více »

Hitrádio nasazuje nové logo i znělky 3. 6. 2016

Síť devíti regionálních stanic Hitrádio od začátku června změní vizuální styl i znělky. Chce tak oslovit nové posluchače z cílové skupiny 20 až 45 let. Do změny vlastník, skupina Media Bohemia, investoval přes deset milionů korun. Firma to uvedla v tiskové zprávě. 

více »

VZP chystá tendr na korporátní identitu 10. 2. 2016

Všeobecná zdravotní pojišťovna chystá změnu svého komunikačního stylu. Vedle šedesátimilionové zakázky na nákup mediálního prostoru tak připravuje i tendr na grafické a designové služby v oblasti korporátní identity. Hodnota této zakázky činí předběžně čtyři miliony Kč, mělo by jít o dvouletou smlouvu. Informaci o tom zveřejnil Věstník veřejných zakázek.

více »

Prima Zlatá pecka 2015 má short list 1. 12. 2015

Prima Zlatá pecka má 168 prací od 58 českých a slovenských agentur . Nejvíce nominací získaly Havas Worldwide Prague, Saatchi&Saatchi Prague, Media One, GUIDELINE, LOOSERS a DARK SIDE.

více »

Prima Zlatá pecka 2015 5. 10. 2015

Právě startuje 21. ročník soutěže kreativity v reklamě. Přihlásit se do soutěže Prima Zlatá pecka lze do 31. října 2015. A zároveň můžete do 31. 1. 2016 hlasovat o nejlepšího herce v reklamě.

více »