Nová identita společnosti Svoboda & Williams
Developerská společnost Svoboda & Williams vstupuje do nového roku s rebrandingem značky, která po dvou dekádách na česko-slovenském trhu bezesporu patří k těm nejvýraznějším v segmentu prémiových nemovitostí.
„Dlouhodobě budujeme značku s puncem luxusu, vizuální kvalita naší komunikace je tak pro nás naprosto stěžejní. Jsme si velmi dobře vědomi důležitosti silného loga a jednotného vizuálního stylu souznějícího s aktuálními trendy. V posledních letech se naše komunikace přesunula zejména do digitálního prostoru, proto jsme chtěli, aby rebranding značky změny reflektoval, ovšem s respektem k dosavadní tradici,“ popisuje koncept šéfka marketingového oddělení Svoboda & Williams Natálie Bartošová.
Logo a originální font vytvořil pro Svoboda & Williams typograf Vojtěch Říha ze studia Superior Type, které v minulosti navrhlo typografii např. pro Luxor, Sazku či globální kampaň Nike. Brand manual mělo na starosti studio Bicepsdigital. „Prémiové značky obvykle využívají originální, na míru vytvořené písmo. Snažili jsme se poněkud protichůdné požadavky na trendovost i nadčasovost skloubit do typografie vyjadřující hodnoty značky,“ vysvětluje Říha s tím, že charakteristickým prvkem geometricky konstruovaného fontu jsou ostrá špičatá zakončení změkčená dekorativním ampersandem.
Firma zároveň přesídlila do prvorepublikové vily v Bubenči upravené dle zdařilého návrhu architektonického ateliéru SAD.
Zdroj a více zde.
Komentáře k článku
29. 1. 2024 10:32 Honza
Jiná věc je používání identity. V logu jsou použité minusky, ale na webu používají v názvu společnosti verzálky i kapitálky. Nevím, třeba je to OK, mě to přijde jako oslabení celkové koncepce.